pan123 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam wszystkich jestem, tu nowy ale nie nowy w gm-ie. Chciałbym się zapytać, czy w game makerze dużo idzie zdziałać w tworzeniu gier 3D? Może lepiej pozostać w 2D? Piszcie proszę... Edit: Sorry mógłby ktoś przenieść ten temat do vallahali ? Proszę. Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez Mimek Rażąca ortografia. Temat w złym dziale. Warn. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Lepiej szybko sięgnij po słownik ortograficzny. Gm ma możliwości w 3D ale i tak 2D jest lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Lepiej szybko sięgnij po słownik ortograficzny. Gm ma możliwości w 3D ale i tak 2D jest lepsze. Tak ciekawe gdzie w moim poście masz błędy!! Pokaż bo niewidze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Proszę bardzo: zdźałać Poprawnie: zdziałać mugłby Poprawnie: mógłby Tylko proszę mi tu nie mówić, że bawię się w moderatora, kolega przecież sam poprosił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 jestem ,tu nowy, ale nie nowy w gm-ie ... więc chciałbym się zapytać..? Czy w game makerze ,dużo idzie zdźałać zdziałać? W tworzeniu gier 3D ..? Czy lepiej pozostać w 2D ? Piszcie proszę... Edit: Sory mugłby mógłby ktoś przenieść ten temat do vallah Valhalli ? Proszę Błąd interpunkcyjny pogrubiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Post z rażącymi błędami poprawiono. Błędów nie ma, ale użytkownik otrzymał za błędy warna. Temat był także w złym dziale. Post, który został nagrodzony warnem wyglądał tak: jestem ,tu nowy, ale nie nowy w gm-ie ... więc chciałbym się zapytać..? Czy w game makerze ,dużo idzie zdźałać zdziałać? W tworzeniu gier 3D ..? Czy lepiej pozostać w 2D ? Piszcie proszę... Edit: Sory mugłby mógłby ktoś przenieść ten temat do vallah Valhalli ? Proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Racja ;] sory za błędy ortograficzne mam dyslekcje i dysgrafie ale sie bardziej postaram ;-) Ps :wszystko pisze na komurce nie mam office XD .pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Powiem Ci że 2D bardziej cieszy niż 3D ;) W 3D mamy szeroki, rozległy świat a 2D to zazwyczaj mały, niezbyt ciekawy :P Nie sugeruje że nie ma rozbudowanych gier 2D ale dajmy na to Worms Wordl Party czy tam Worms Armagedon małe gry a zabawy jest dużo :] A 3D worms jak Worms 3D lub Worms Maychem to niezbyt mi sie podobały... Może to kwestia gustu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 mam dyslekcje i dysgrafie Stwierdzam, że w dzisiejszych czasach dysleksję i dysgrafię ma według własnych słów 90% internautów. I oczywiście każdy twierdzi, że inni może i kłamią, ale on ma to naprawdę. Epidemia jakaś, czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Grafika 2D jest bardziej szczegółowa, przynajmniej w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Grafika 2D jest bardziej szczegółowa, bynajmniej w GM BYNAJMNIEJ=/=PRZYNAJMNIEJ. A innych poprawiasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Aaaa stfu, przynajmniej... pomyłka xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A 3D worms jak Worms 3D lub Worms Maychem to niezbyt mi sie podobały Worms Maychem Maychem o Boże. czy w game makerze dużo idzie zdziałać w tworzeniu gier 3D? jak chcesz bawić się w dll-e, to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 W 3D mamy szeroki, rozległy świat a 2D to zazwyczaj mały, niezbyt ciekawy a 2D to zazwyczaj mały, niezbyt ciekawy zazwyczaj mały, niezbyt ciekawy niezbyt ciekawy niezbyt ciekawy niezbyt ciekawy :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zrób 3D, wtedy gracz może zamknąć jedno oko i będzie miał 2D, lol! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 O jak się czepiają ;o literówka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Nie rozumiem tej mody na cytowanie tego samego fragmentu tekstu z pominięciem reszty posta. Raz użyte nadaje sensu, ale nadmierne korzystanie z tej stylistyki odpycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ha! to byl moj pomysl, i tylko przezemnie powinien byc uzywany : D Juz z tob an gg paw rozmawialem, 3D w gmie nie ma sensu robic, bo i to kiepskie, i niska poprzeczke ma zalozona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Powiem tak robiłem w 3d oto screeny: http://img242.imageshack.us/img242/1343/15691965.png http://img156.imageshack.us/img156/7517/22152368.png http://img514.imageshack.us/img514/3261/29333832.png http://img30.imageshack.us/img30/9279/37059352.png http://img36.imageshack.us/img36/8707/13507761.png http://img156.imageshack.us/img156/2567/43684369.png http://img338.imageshack.us/img338/8125/94801820.png http://img34.imageshack.us/i/52321425.png/ Niby idzie tam wpakować modele,niby to przestrzenne ale nie widzę sensu w robieniu 3d,bo to 3d gmowe to kiepskie 3d a jak władujesz modele to znowu zaczyna żreć ram więc nie widzę sensu.A w 2d idzie też ładne robić gry,można pod kątem porobić elementy i też to ładnie będzie wyglądać,nie będzie płaskie.3d jak na razie jest mało rozwinięte i nie ma co sobie tym głowy zawracać.2d ogólnie jest bardzo proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Ojezus, gibon to kolejne konto lowridera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Dopiero to zauważyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Dopiero sie upewnilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 tak naprawdę pod względem "jakości" grafiki grafika 3d dopiero w ostatnich latach zaczęła doganiać (i przeganiać) grafikę 2d, liczy się jakość bo możesz zrobić coś w 2d na miarę robaczków albo w 3d taki taxi driver, grafika 2d wygrywa bo tam wystarczy zrobić ładne tekstury a w 3d tyle o ile zrobisz model to jeszcze musisz idealnie dopasować grafikę , wszystko zależy od twoich umiejętności i doświadczenia najlepiej zacząć od robienia w 2d a potem przejść do 3d bo przecież najpierw rysujesz oś X i Y a następnie Z :P szczerze mówiąc to 99% gier 3d jakie grałem to modele brzydkie, a grafa... jeszcze gorsza, bardziej kiczowata, to nie chodzi żeby gra była na siłę 3d może być 2d i to 100% lepsza, ładniejsza (było czuć parę lat temu taki bum na 3d niestety :( ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Bo jak sie nie zna podstawowych technik optymalizacji, to pozostaje możliwość użycia tylko badziewnych modeli. Nie zależnie w czym byście taką grę napisali, gm czy c++ czy inne środowisko, to bez zastosowania tychże technik nic wielkiego byście nie zrobili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mi sie troche jednak że 2D jest bardziej wyrazista XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Mi sie troche jednak że 2D jest bardziej wyrazista XD Co to znaczy to zdanie kmiotku? To coś w stylu ja iść suszarka do włosa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Limit wierzchołków w GM mówi sam za siebie... Dla uświadomienia Tobie wagi tego ograniczenia, poniżej zamieszczam przykładowy porządny model (nie jest specjalnie piękny :P) z wyświetloną ilością trisów: Tu!(odejmij od tego 12, które poszły na skybox :) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Limit wierzchołków w GM mówi sam za siebie... przecież powszechnie wiadomo, że nikt o zdrowych zmysłach do poważnych gier wbudowanego GMowego 3D używać nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 czy w game makerze dużo idzie zdziałać w tworzeniu gier 3D? Limit wierzchołków w GM mówi sam za siebie... przecież powszechnie wiadomo, że nikt o zdrowych zmysłach do poważnych gier wbudowanego GMowego 3D używać nie będzie. Zdaję sobie z tego sprawę i właśnie to miałem zamiar przekazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Zdaję sobie z tego sprawę i właśnie to miałem zamiar przekazać. WBUDOWANEGO, inne mogą dawać radę, ale nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się