Kosmitak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam. Jak zrobic żeby miecz zadawał obrażenie tylko w tedy gdy jest w ruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 GML if jest_w_ruch { zadaj_obrazenie(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 To zależy co rozumiesz przez "jest w ruchu" W sensie jeśli gracz atakuje czy jak? Weź jakoś dokładniej sprecyzuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 mam o_hero i od niego odstaje miecz który się rusza w kieronku jak mysz pokazuje i chce zrobic by ten miecz dobiero zadawał obrażenie kiedy jest w ruchu a nie jak np stoi ciagle w miejscu i ktoś doniego podejdzie to od razu ginie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Zanim zadasz pytanie: ... 3. Zapoznaj się też z naszymi kursami i przykładami już wiesz co zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ruch miecza oznacza u ciebie jego obrót? W sensie, że on się obraca w stronę myszy? W takim razie w stepie zapisujesz sobie do zmiennej angle aktualny kąt. angle=image_angle; I jeśli aktualne image_angle jest różne od kąta z poprzedniego stepa znaczy ze się poruszył if(image_angle!=angle) ZADAJ_OBRAŻENIA Tylko w Create stwórz zmienną angle I musisz uważać bo najpierw musi sprawdzać czy się poruszył a dopiero potem aktualizować angle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 A tak bardziej po amatorsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Jak nacisniesz przycisk odpowiedzialny za atak, stwórz nowy obiekt (kółko o promieniu takim jak długość miecza) i w create daj mu alarm[0]=1; a tam instance_destroy(); w przcwinikach daj kolizję z tym obiektem i wtedy odejmowanie energii danemu przeciwnikowi, oraz niszczenie tego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ale hero nie atakuje w tedy gdy się kliknie jakiś przycisk tylko miecz obraca się w stronę myszy. Ruch miecza oznacza u ciebie jego obrót? W sensie, że on się obraca w stronę myszy? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się