pivot18 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam! mam problem ze strzelaniem niby strzela ale jak zrobić żeby celował w stronę noba tylko jeżeli linia dochodzi w najbliższego wroga jeżeli trafia linia w naszego kolegę np Obj_frend to kolega wychodzi z celownika postaci i jeżeli linia nie dochodzi do wroga działko znajduje innego PS: jak sprawdzić czy dany obiekt jest dalej niż np 50 pixeli komendą instance_nearest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 1. GML obj=instance_nearest(x,y,wrog) if collision_line(x,y,obj.x,obj.y,true,true) { strzelaj_dziadu } 2. GML obj=instance_nearest(x,y,wrog) if point_distance(x,y,obj.x,obj.y)>50 { odwal_akcję } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 GML (Skrypt FindNearDistance) // FindNearDistance( x, y, obj, dis ) var _find; _find = instance_nearest( argument[0], argument[1], argument[2] ); if( point_distance( argument[0], argument[1], _find.x, _find.y ) <= argument[3] ) return true; else return false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się