Skocz do zawartości

instance_nearest jak to działa?


pivot18

Rekomendowane odpowiedzi

A Można jaśniej? np jak zrobić aby działko było odwrócone do najbliższego punktu i do niego strzelało? Ale nie chodzi mi o grę tylko kod xd

 

STEP działka:

GML
cel=instance_nearest(x,y,wrog);

Teraz w cel.x i cel.y masz x i y najbliższego wroga.

Więc przy pomocy

GML
point_direction(x,y,cel.x,cel.y)

Obracasz działo od niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...