adrianpl Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jak chce wczytać plik sobie prez taki kod GML game_load(get_open_filename('Stan gry (*.60s)|*.60s',0)); to mi chce zapisać grę!!!! KURWA JUŻ NIE!!!!!!!!!!! ale taraz jak zrobic aby jak kliknie alujuj to sie nie pokazywalo gra wczytana pomyslie przez else czy jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 game_load i ty myślisz że ci to zapiszę ?! Czy ty znasz język ang. ? "load" znaczy ładuj (ładowanie), a nie zapisać :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Czytanie ze zrozumieniem: on napisal ze ten kod mu chce zapisac gre zamiast ją wczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 get_open_filename(filter,fname) Asks the player for a filename to open with the given filter. (...) If the user presses Cancel an empy string is returned. Prosty wniosek, pusty string = anuluj. GML var gdzie; gdzie = get_open_filename('Stan gry (*.60s)|*.60s',''); if gdzie !='' then game_save(gdzie); Edit: ten kod mu nie chce zapisać, to jest niemożliwe. Wyskakuje okienko żeby wybrać plik, a nie zeby zapisać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Może on tak pomyślał, bo ja tyle zrozumiałem z jego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się