bartez94 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 1.Nie karać gracza Podstawowa zasada jest prosta. Gracz ,a czerpać przyjemność z przesiadywania przy grze. Nie po to włącza grę by się stresować czy irytować. Ważne więc , aby żaden błąd czy zła decyzja zablokowała jakąś możliwość czy dostęp. Niech kazdy gra tak ja ma na to ochotę 2.Najważniejsze 10 minut gry Opinia o grze jest wyrabiana bardzo szybko, pierwsze chwile decydują o wszystkim. Gra nie może być nudna, ani zbyt długa. Gracz powinien ją ukończyć w ciągu kilku wieczorów 3.Najlepiej aby nie było w grze napisy"gameover" Patrz pierwsza zasada, gracz powinien czerpać z gry przyjemność, a nie się stresować Przerobiony artykuł CDA"02/2009 A to już moje podpowiedzi: Gra powinna mieć ciekawy i estetyczny wygląd nie powinny występować żadne jaskrawe kolory Powina posiadać zróżnicowane levele i przeciwników. Gracz powinien mieć wplyw na fabułę( wybieranie nacji itp.) Te zasady poznałem po moich latach doświadczenia grania( od 1999r. :jezor: ) Edit: To było porównanie ogólnych zasad producentów a gry Necrovision, i chodziło o gry PC anie Wii czy PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 To już potwierdzone, nowa generacja konsol nie będzie wyświetlać koloru zielonego i niebieskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 1.Nie karać gracza Podstawowa zasada jest prosta. Gracz ,a czerpać przyjemność z przesiadywania przy grze. Nie po to włącza grę by się stresować(...) 2.Najważniejsze 10 minut gry Opinia o grze jest wyrabiana bardzo szybko, pierwsze chwile decydują o wszystkim. Gra nie może być nudna, ani zbyt długa. Gracz powinien ją ukończyć w ciągu kilku wieczorów 3.Najlepiej aby nie było w grze napisy"gameover" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iron Man Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Tak kutwa, a potem powstają takie gry o chodzeniu i konsole w stylu Wii. Casualom dziękujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 zielony męczy wzrok? niebieski mówisz że też? o kurfa, to czerwony musi być wyjątkowo łagodny, szkoda że matka natura nie słuchała Twoich wykładów, bo wszystko spierniczyła :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Zamawiam w tej chwili. gry o chodzeniu W The Patch chodzenie było prawie interesujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autsajder Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 1.Nie karać gracza Podstawowa zasada jest prosta. Gracz ,a czerpać przyjemność z przesiadywania przy grze. Nie po to włącza grę by się stresować(...) tak, zróbmy z gry film. naciskanie guzików na klawiaturze może wywołać stres ("a jak wcisnąłem nie ten guzik i umrę? :crying: :crying:" ) konsolowe myślenie :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mhm, widzę, że punkt pierwszy został przez towarzystwo kompletnie wypaczony. Gra powinna oferować graczu wyzwanie. Nie znaczy to, że ma być frustrująca. Największym winowajcą, jaki mi tu w tej chwili przychodzi do głowy jest calutka seria GTA. Prędzej czy później kolejne misje zamieniają się w "obym się nie wyrżnął na samochodzie z nikąd" i serię bluzgów, kiedy gracz jednak znowu wpadnie na przeszkodę, której zaistnienia nie dało się przewidzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 casuale vs PCtowcy-harcdcorowcy-"konsoletozuo"-bógjedenwieco. :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Największym winowajcą, jaki mi tu w tej chwili przychodzi do głowy jest calutka seria GTA. Prędzej czy później kolejne misje zamieniają się w "obym się nie wyrżnął na samochodzie z nikąd" i serię bluzgów, kiedy gracz jednak znowu wpadnie na przeszkodę, której zaistnienia nie dało się przewidzieć. Burnout 3. 10 sekund do zdobycia złotego medalu. Meta na horyzoncie. Długaśny tir wyjeżdżający znad skrzyżowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 "Od błędów w swoich produktach nie ustrzegają się nawet wielkie koncerny programistyczne - w miesiąc po kampanii reklamowej produktu A' pojawiają się po cichu „darmowe" (dla legalnych użytkowników) uaktualnione wersje, które nie mają wcześniej niezauważonych błędów... Mamy tu do czynienia z pośpiechem mającym na celu wyprzedzenie konkurencji, co usprawiedliwia wypuszczanie przez dyrekcje firm niedopracowanych produktów - ze szkodą dla użytkowników." cytat z książki "Algorytmy Struktury danych i technika programowania" Piotr Wróblewski to jest najgorsze ściągam/kupuje grę i za chwile muszę na nowo bo są jakieś service paki, to jest chore!!! Lepiej poświęcić trochę więcej czasu nawet o miesiąc a nie dawać co dziennie jakieś łatki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Jakoś ciągle widzę aktualizacje do visty, a i tak się spóźniła kilka lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Vista to nie gra, man. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 ale produkt :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 To normalne, że się aktualizuje oprogramowanie, bo często są wcześniej niewykryte luki błędy, które zauważają sami użytkownicy. A aktualizowanie czegoś tak ważnego jak system operacyjny to PODSTAWA. Swoją drogą, zmartwię Cię Vader. Aktualizacje do XP są wydawane równie często. Do Linuksa również. Ot nawet taki głupi skrypt forum na którym jest GMCLAN postawiony jest aktualizowany regularnie przez swoich twórców. Aktualizacje to jak najnormalniejsza w świecie sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 21 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Nie rozumiem w ogóle czemu casuale nagle zdobyli tak dużą pozycję na rynku. W Japonii to rozumiem, tam wszystko jest dziwne, ale na zachodzie Europy? Na szczęście są jeszcze takie gry jak ARMA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Casuale są celowane w inną grupę odbiorców. Casuale są robione dla ludzi, którzy grają raz na jakiś czas, albo np. tylko paręnaście minut dziennie. A tacy chcą prostych, nieskomplikowanych, przyjemnych gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Takie gry są dobre do handheldów, ciężko się skupić na zawiłej fabule gry czy skomplikowanej mechanice grając np. w podróży na malutkim PSP. Z drugiej strony konsola NDS jest wręcz zasypywana takimi gierkami o okropnie niskiej jakości, wliczając różne zdziczenia i zwyrodnienia typu Imagine Babyz (na szczęście to nie dotyczy PSP, choć z drugiej strony konsola Sony generalnie ma dużo mniej gier a takie gry z wysokiej półki jak Little Big Planet czy FF13 dopiero wyjdą). No i ileż można ciągle grać w zbójnicze napadalstwa strzeleckie które ostatnio są podobne do siebie jak chińskie rowery. Dzięki casualom mamy nowe gatunki gier i generalnie są teraz jakoś tak ciekawsze, na przykład World of Goo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A ja lubię się stresować i dla mnie im gra trudniejsza tym lepsza i przyjemniejsza (na ogół) O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A ja lubię się stresować i dla mnie im gra trudniejsza tym lepsza i przyjemniejsza (na ogół) O_o Ja też, ale co za dużo frustracji to niezdrowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Mówię o zdrowiej trudności, jak Touhou (lol), nie błędach, które powodują grę niemożliwą do ukończenia :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Nie rozumiem w ogóle czemu casuale nagle zdobyli tak dużą pozycję na rynku. W Japonii to rozumiem, tam wszystko jest dziwne, ale na zachodzie Europy? Na szczęście są jeszcze takie gry jak ARMA. Gdybyś zobaczył ile błędów i idiotyzmów miał Arma w dniu premiery to byś się przestraszył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się