Skocz do zawartości

Zablokowane random_range


Rekomendowane odpowiedzi

Mały i prosty skrypcik dla osób które wychwalają GM8 :P :

GML
/*

random_range(x1,x2)

*/

return argument0+random(argument1-argument0);

Wyjaśnię o co chodzi:

GML
return //Zwracanie wartościw skryptach.W Execute of a piece kode kończy działanie skryptu.

argument0 //Pierwszy argument.

random(x) //Funkcja zwraca losową liczbę, mniejszą niż x.

argument1 //To samo co argument0, tylko że drugi.</span>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu napisałem skrypt, tym razem string_generate(chars,length)

GML
var str,result,add,length;

str = argument0;

length = argument1;

result = "";

char = "";

repeat(length)

{

if (string_length(result) < length)

{

char = string_char_at(str,round(random(string_length(str))));

result +=char;

}

}

return result;

(Szpanuje nowym przyciskiem gml)

E:Kto mi wystawił 1 :angry: ? :bash: Ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem bezsens.

Piszesz skrypty, które każdy mógł bym napisać sam.

poza tym jak już znajdzie się jakiś początkujący, któremu MOGŁO by się to przydać to i tak nie wie do czego służą skrypty bo ich nie opisałeś.

Skrypty moim zdaniem też bezsensowne. Poco komu skrypt zamieniający tekst w stringu na jakiś bełkot?

 

jak już się czepiam to na całego.

 

po co Ci w pętli repeat ( length ) warunek

"if (string_length(result) < length)"

skoro i tak nie wykona się to więcej razy niż zdeklarowano w argumencie1 - length?

 

jak chcesz aby kogoś to zainteresowało popraw wykonanie, opisz do czego służą i zrób je tak aby miały jakiś sens :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...