Deusald (Adamentium) Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Witam.Mam problem z czcionka. A więc mam obj_message a nim kod: GML Create message_background(back_message) message_button(spr_button) message_button_font(font,0,c_white,0) message_text_font(font,0,c_white,0) i object, który wywołuje okienko message. Mam też czcionkę font. Dwie pierwsze linijki kodu działają lecz, w dwóch nastepnych czcionka nie chce się zmienić nie wiadomo dla czego. Proszę o pomoc. Adamentium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 This is a normal Windows font, not one of the font resources you can out in your game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ja tą czcionkę ściągnąłem z internetu. Nazywa się Magic Card. Dałem ją w tym font. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Umiesz czytac? Gnysek napisal ze moga to byc tylko windowsowskie czcionki, typu arial, times new roman itp. Te co zwyczajnie juz miales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ale jako argument tej funkcji podajemy nazwę czcionki windowsa, a nie tej z zasobów. Tzn. np. message_text_font("Times New Roman",0,c_white,0) Edit: Saus szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ok. Dzięki działa. Wpisałem zamiast font nazwę czcionki i jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi