Skocz do zawartości

Zablokowane Zmiana wys. skakania (?)


Rekomendowane odpowiedzi

Czelo. Piszę ten temat, ponieważ chciałbym spytać się czy jest możliwe cuś takiego (ofc. postaram się napisać jak najbardziej zrozumiale xd )

Więc, gdy dajmy na to kliknę na dany obiekt, on się niszczy (to wiem jak zrobic xd ) ale co zrobic, gdy po kliknieciu na niego postac będzie skakać wyżej na ustaloną wartość np. do konca gry ? Chodzi mi o to, by nie tworzyć od nowa objektu bohatera, by zająć się wyższym skakaniem :\

Podsumumówując (na 100% błąd ale kij :S ), chciałbym dowiedzieć się jak wygląda kod i czy jest w ogóle taka możliwość. Dodam, że o GM nie wiem zbyt dużo żeby koksować z kodami xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta, tworzysz nową zmienną w której przechowywać będziesz wysokość skoku, po kliknięciu na obiekt wartość zmiennej będziesz odpowiednio zmieniał... i chyba tyle. Przy skoku użyjesz po prostu zmiennej zamiast konkretnej wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahh, dzia Dawka działa jakoś, z tym że nie ma grawitacji podczas skoku... da się coś z tym zrobić? :P

 

Okey, problem z grawitacją zniknął. Dzia all za pomoc. Jeśli macie coś do dodania, skrobać skrobać!

 

 

edit: aby zapobiec spamu, lepiej zamknę temat. Problem rozwiązałem już dawno, ale dzięki za chęć do pomocy. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CREATE OBIEKTU CO SIE NISZCZY

GML
global.skok_bonus = 0

 

EVENT ON DESTROY

Ten kod jest ABSOLUTNIE BŁĘDNY

gnysek

juz nie :(

GML
global.skok_bonus = 1

 

W SKAKANIU BOHATERA

GML
if global.skok_bonus = 1

{

vspeed -= skok //jeżeli zrobiłeś tak samo jak powiedział dawka na zwiększanie siły skoku

}

else

vspeed -= 0

 

Teraz dopóki nie zniszczy się ten jakiś object to bohater nie będzie skakał wyżej, jeżeli się zniszczy to będzie skakał wyżej do końca gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...