Skocz do zawartości

Zablokowane Pik ini.


Rekomendowane odpowiedzi

A więc mam problem z plikiem ini:

Są 3 pokoje:

1.inicjacja:znajduje się w nim: obj_inicjacja

2.Logo: znajdują się tam: obj_kontroler_intro, obj_szybkie_intro i taki żebym wiedział ile wynosi zmienna(do testów) obj_5

3Menu: obj_menu

 

obj_inicjacja

GML
Create

global.intro=0

ini_open('Opcje.ini')

ini_write_string('Intro','intro',string(global.intro));

ini_close()

 

obj_kontroler_intro

GML
Create

ini_open('Opcje.ini');

ini_write_real('Intro','intro',string(global.intro))

ini_close();

 

alarm[0]=180

GML
Alarm[0]

room_goto_next()

 

obj_szybkie_intro

GML
press<any key>

if global.intro=1

{

room_goto_next()

}

 

obj_5

GML
Draw

draw_text(x,y,global.intro)

 

obj_menu

GML
Create

global.intro=1

ini_open('Opcje.ini')

ini_write_real('Intro','intro',(global.intro))

ini_close()

 

Chodzi mi o to, że tylko przy pierwszym załączeniu gry trzeba oglądać całe intro. Po ponownym załączeniu można go pominąć. Ale zmienna global.intro jest cały czas 0 nawet jeśli w piliku ini zmienię ja na 1.

Proszę o pomoc.

Adamentium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

zrób w obiekcie inicjacja

 

GML
ini_open('Opcje.ini');

global.intro = ini_read_real('Intro','intro',0);

ini_close();

 

i to wszystko.

 

potem przy press space możesz tylko dać zapis jedynki

 

GML
ini_open('Opcje.ini')

ini_write_string('Intro','intro','1')

ini_close();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...