Skocz do zawartości

alarm[0] co 10 SEKUND


Rekomendowane odpowiedzi

GML
//create

speed2=0;

nitro=50

maxspeed=18

s=false

 

//step

if s=true

{

if keyboard_check(ord('T')) and speed2 < maxspeed and nitro > 0

{

speed2+=0.1

nitro-=1

}

if nitro < 50 and alarm[0] = -1

{

alarm[0] = 5*room_speed

}

}

 

//alarm0

nitro+=1

Pliku nie moge dać.Sorki

 

EDIT:a co do zmiennej "s" to ona się zmienia na true... na pewno nie o nią chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh robię moją pierwszą samochodówkę w 3D( :P ) i jak siedzę w furze to s=true a jak nie to false ;p Może za kilka dni dam damko ;p Aaa...i już se poradziłem ;] Ustawiłem co sekundę bo troche jest tego nitra ;] Czyli:

GML
alarm[0] = 0.1*room_speed

0.1 ponieważ jak pisałem wcześniej room speed wynosi 300 ;]

 

Dziex all za pomoc ;]

 

P.S: Gnysek czemu masz taki "nie fajny" awatar? xD Ustaw jakiś lepszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie rozumiesz. 1*room_speed to jest 1 sekunda. Bez względu, czy room speed ma 10, 30, 300, czy 1000. Bo room_speed oznacza ile razy na sekundę wykona się step, a więc także ile razy odejmie się alarm. A to co ty napisałeś to jest po prostu alarm[0] = 30;, czyli 1/10 sekundy w Twoim przypadku.

 

p.s: mi się podoba, bo to z mojej ulubionej gry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...