Broccatee Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam, jak ukryć okienko programu (czyli nie widać rooma), żeby było widać same efekty, które wstawię (taki przechadzający się pseudo-kotek po pulpicie)? I drugie pytanie - jak zrobić żeby ten pseudo-kotek był zawsze na wierzchu? Ps. Tego kotka już mam, wszystkie skrypty do niego też - chcę tylko odp na te 2 pytania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Chodzi ci o to żeby ten kotek był na wierzchu pulpitu, czy był na wierzchu jeżeli chodzi o inne obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Wyłącz w ustawieniach obramowanie okna gry, jako tło rooma ustawiaj tapetę pulpitu (ścieżka jest pewnie zapisana jest gdzieś w rejestrze, potem wczytać ją za pomocą registry_set_root i registry_read_string), przesuń okno w róg za pomocą window_set_position(0,0) i ustaw bycie okna zawsze na wierzchu przez window_set_stayontop(true). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 @Dżamper A co z ikonkami? Co jesli ktos chce wlaczyc jakis program? Co do tematu, watpie zeby byl taki DLL ktorym mozna ustawiac widocznosc roznym obiektom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Hmm, co do Dżampera Saus ma rację ^_^ Hmm, a da się zrobić przezroczysty interfejs (z kanałem alpha czy cuś)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie wiem, ustawienie rozmiaru okna na 0x0 + chowanie do traya DLLem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 W GMie malować po pulpicie raczej nie będziesz... :P Co prawda możesz użyć DLLa do ustawienia kształtu okna z bitmapy, ale wtedy ten ludzik nie będzie mógł być animowany - ustawienie rozmiaru okna trochę trwa, nie ma mowy, aby to było zmieniane dynamicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 W GMie malować po pulpicie raczej nie będziesz... :P Co prawda możesz użyć DLLa do ustawienia kształtu okna z bitmapy, ale wtedy ten ludzik nie będzie mógł być animowany - ustawienie rozmiaru okna trochę trwa, nie ma mowy, aby to było zmieniane dynamicznie. Ale czy da się zrobić przezroczyste okienko? Bo wpadłem na nowy pomysł (takie przezroczyste jak np. jest Aero w Viście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 da się zrobić. skin.dll i tr.dll Poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 da się zrobić. skin.dll i tr.dll Poszukaj Heh znalazłem, ale nie da się tego zrobić bez dll'a? Wolę tworzyć grę z tylko swoimi zasobami :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 @UP A możesz dać linki? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 @UP A możesz dać linki? xD Proszę bardzo - http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtop...mp;hl=skin.dll :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 dziękuję :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Chcieć tworzyć gry całkiem samemu, i korzystać z gma... Nie, nie da się. Możesz co najwyżej załączyć ten plik do projektu gma, aby się gdzieś wypakował przy włączeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się