gothicner Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Krótko oto moja gra: http://www.sendspace.pl/file/GF64k8Mk/ chce wiedzieć czemu po zebraniu makaronu wychodzi mi bląd. Albo wiedzieć jak zmiejszyć grawitacje po zebraniu knorrnudli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 bo npc ma za zadanie gonić playera a ty zmieniasz go w player 2 i on głupieje zastosuj if(instanc_exists(player)) i powinno sie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 bo npc ma za zadanie gonić playera a ty zmieniasz go w player 2 i on głupieje zastosuj if(instanc_exists(player)) i powinno sie udać ale mam t wpisać do step o_NPC? --------------------- ale mam t wpisać do step o_NPC? i z góry mówie że nie mam zarejestrowanej wersji DoublePost. Warn +1 Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 w pierwszej linijce kodu w step obiektu o_npc i npc wstaw: GML if ( not instance_exists( target )) exit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się