Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 no to widze ze pomniejszone grafiki lepiej sie podobają niz te większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peenie Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 chętnie bym Ci tą gre zrecenzował, jednak u mnie nie działa. lipa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 chętnie bym Ci tą gre zrecenzował, jednak u mnie nie działa. lipa ;/ Bo peewnie ściągasz samą łatke albo coś . Teraz najlepiej ściągnij to : http://www.esnips.com/doc/affe4f34-80eb-48...tu-tech-demo-PL A potem do folderu wypakuj to : http://www.esnips.com/doc/9ce8b85a-cd64-42...tech-demo-patch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ciekawy pomysł i dobre wykonanie. Nie podoba mi się jedynie nadmienione wyżej umieranie, dość infantylne dialogi i te orty (np.: holera, stuj ?! ;/) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Spoko, to wszystko będzie poprawione . Tylko szukam sposobu na lepsze umieranie dla jednostek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja jako tester poradzę: niech jednostki po prostu spadają na ziemię i zdychają, powoli zamieniają się w same kości, rozsypują się i znikają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Już nie mogę się doczekać, kiedy ta gierka wyjdzie. Jest po prostu super! A teraz trochę rad: - zastosuj sposób umierania Markara, chyba, że wymyślisz coś lepszego - LITERÓWKI, DUŻO: * jeżeli pisałeś te dialogi na szybko, to ok, ale zadbaj o jakość dialogów - aktualnie to one najbardziej odrzucają! * nie rób odstępu między znakami przestankowymi, tylko po, np. "lala, lala" a nie "lala , lala" (nie gramatycznie, i też odrzuca) * jeżeli potrzebujesz pomocy z dialogami możesz również zwrócić się do mnie, lubię przywiązywać dużą wagę do wszelakich napisów ^^ - nie wiem, czy to tylko tak na filmiku, ale dla mnie ta gra jest nawet zbyt dynamiczna - postacie zlewają się ze sobą i jest taka jakby chora nawalanka, ale może podczas gry będzie to sprawiać inne wrażenie - CZCIONKA I JEJ KOLOR: * nie wiem jak wy, ale ten typ czcionki ogólnie nie zbyt mi odpowiada * ten kolor czcionki, którego używasz do dialogów (biały) jest po prostu OKROPNY; jak już ktoś mówił, spróbuj z czarnym, brązowym - różnorodność dialogów, ogólnie utrzymany jest średniowieczny styl, ale pojawiają się również takie słowa jak "cholera" Na razie to by było na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 grabarz cholera jak najbardziej pasuje mi do klimatów fantasy :) i myśle że jakby trupy zostawały na ziemi po prostu to by wyglądało dobrze, czasem dobrze stanąć nad kupą zabitych przeciwników i cieszyć się ich widokiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 - różnorodność dialogów, ogólnie utrzymany jest średniowieczny styl, ale pojawiają się również takie słowa jak "cholera" Myślisz, że w średniowieczu nie używali 'wulgaryzmów'? ;) Z dialogami to wygląda tak, że są strasznie nieklimatyczne, źle dopasowane do sytuacji i brzmią infantylnie. W zdaniach króla powinna być widoczna władczość i pewność siebie, a kiedy wspomina o orkach niech da o sobie znać lekka niepewność. Tam wszystkie zdania powinny brzmieć w 100% oficjalnie, ale np.: przy marszu żołnierzy możesz sobie pozwolić na większą swobodę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Propaganja, gdyby trupy zostawały, spowolniło by to znacznie grę, jak sobie wyobrażasz setki trupów w swojej grze? Będzie się strasznie cięła, dlatego stanowczo bym odradził zostawanie trupów, chyba że jest sposób aby to nie spowalniały gry. EDIT: Zgadzam się z Programistą, dialogi są nieklimatyczne, ale król ma prawo odczuwać niepewność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Markar, wiesz zależy - trup przeważnie mniej obciąża gre niż żywy przeciwnik, więc skoro jak wszyscy żywi i sie nie scina to czemu ma scinać przy trupach? no chyba że dobudowywanie armi i te sprawy, ale nie gralem wiec ciezko mi określić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 zrobie trupy ze giną jak lezy to duch z niego wylatuje i po chwili wsiąga w ziemi podobnie jak w muonine xD , ale jak sie kilku zabije to bedzie mozna popatrzeć ile trupow lezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Moim zdaniem te duchy to zły pomysł. Cała gra straci wtedy smaczek :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dokładnie, eqz, więc ja odradzam duszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 duch w takim sensie że jak leży koles jakiś czas to wychodzi duch tak samo jak wygląda leżąca postać tylko że z desaturacją i przeźroczystością , powoli znika i unosi sie , potem po chwili leżąca jednostka wsiąka w ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 No tak wiem o co chodzi. To tylko pogorszy grę moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 tylko że z np. herosa nie ma wychodzić duch tylko coś inne bo będzie go można spowrotem przywołać , albo jak zginie to koniec misji bo on usi żyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 też szczerze mówiąc nie przemawiają do mnie jakoś te duchy, to może zwykłe zapadanie sie pod ziemie? Chyba że masz na tego ducha jakaś naprawde dobrą koncepcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Można było by przy ziemi rozciągnąć surface'a i trupy by były rysowane na nim po czym instancja trupa by znikała a gracz nadal by go widział. Tylko nie wiem czy w toim wypadku jest to wykonalne bo nie znam rozmiarów mapy. Tutaj np. wykorzystałem taki trick graficzny https://gmclan.org/up539_4_tank.html szczątków i śladów mogło by być nawet milion a i tak by nie spowolniły działania gry. Warunek jest taki że mapa nie może być zbyt wielka bo surface może nie zostać rozciągnięty do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 u mnie ma średnio mapa z rozgrywką z 12000 szerokości a wysokości 600-800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Po co surface na cały ekran? Dajmy 800x100, tylko na podłoże i tyle -_- Surface rysowałby tylko trupy z widoku. Po przejechaniu gdzieś indziej znikałyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Kto mówił że na cały ekran? Zacytuję siebie: przy ziemi rozciągnąć surface'a Po za tym szerokość mapki i tak jest za wielka na takie rozwiązanie. Jak surface rozciągniesz tylko na viewa to nie narysują się trupy które zostały zabite za nim więc musi być rozciągnięty po mapie a nie dopasowany do viewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Na surface'ach i tak nie pojedziesz na całej mapce z trupami, więc najlepszym rozwiązaniem z małymi wymaganiami będzie rysowanie tylko w viewie... Ale w sumie i tak nie powinno być aż tyle jednostek, żeby gra cięła przy wielu trupach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Na surface'ach i tak nie pojedziesz na całej mapce z trupami, więc najlepszym rozwiązaniem z małymi wymaganiami będzie rysowanie tylko w viewie... Ale w sumie i tak nie powinno być aż tyle jednostek, żeby gra cięła przy wielu trupach...Nom, ale niech już zrobi optymalnie, bo może się trafić gracz ze słabym kompem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ja bym Ci radził tytan zrobić po prostu, że jak jakiś koleś zginie to najpierw mu się alpha zmniejsza aż do 0.3 a później wsiąka w ziemie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się