Phoenix Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Tytuł: Towerlands Gatunek: Platformowy RTS Opis: Cała gra obracac się będzie wokół portali, bo to właśnie przez nie będą dostawać się wrogie nam jednostki i to przez nie będziemy mogli przenieść się do tego drugiego świata by ze zwierzyny łownej zmienić się w myśliwego. Dalsza część fabuły jest aktualnie opracowywana. Dalej. Aktualnie skupialiśmy się na samym kodzeniu. Efektem tego jest już prawie w całości kompletny system budowania i rozbudowy. To drugie jest uproszczone do minimum - wystarczy kliknąć LPM i wcisnąć enter, reszta zrobi się za nas. Ukończona została również grafika wszystkich podstawowych budowli m.in koszary czy laboratorium. Co jest: - budowa i rozbudowa - kompletna grafika podstawowych budynków - pare dodatków Co będzie (niedługo) - do końca obmyślona fabuła ( wszystkie questy itp.) - reszta grafik - naprawianie wszelakich bugów i niedociągnięć. Autorzy: Programowanie: PhoenixPL Fabuła: PhoenixPL Grafika: DJSatanitoXXX Muzyka: szukamy chętnych osób Screeny: Od lewej: budowana kopalnia, laboratorium, koszary Od lewej: 2 budowane właśnie wieże,dom, duzy dom ( po rozbudowie) aktualnie budowany dom oraz dom :) od lewej: budowany dom, budowana wieża, budowane laboratorium, budowane koszary. Za niedługo dodam także filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zapowiada się ciekawy rts'ik. Imho mam zastrzeżenia do owej grafiki - zbyt 'paintowa' przyznam. Zdecydowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zapowiada się fajnie :) Ale tak jak Kuba mam zastrzeżenia co do grafiki, trochę wali po oczach ;/. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Wojskiem będzie się podobnie sterować jak w Deceased Struggle albo the Weterans ? Grafika nie jest aż tak zła tylko tło nieba dobija . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Fajnie, ze bedzie duzo mozliwosci rozbudowy - przynajmniej nie bedzie nudno. Ze od boku tez nie jest zle, tylko wystarczy zmienic niebo. Bo reszta grafiki (tzn budynki) wcale nie przeszkadzaja, przynajmniej wg mnie :P) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No no, zapowiada się coś ciekawego :) Czekam z niecierpliwością :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Dzięki za pozytywne komentarze. Co do tła - tak jest do wymiany bo mnie też razi xD. Co do wojsk to myślałem aby one same ruszały do walki zaraz po wyszkoleniu, ale ten pomysł nie jest jeszcze pewny. Planuję również dodać taki jakby tryb w którym sami zostajemi żołnierzem i walczymy. Wojskiem będzie się podobnie sterować jak w Deceased Struggle albo the Weterans ? A co to za sterowanie? EDIT: Kolejny screenshot tym razem przedstawia menu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No moje tlo jest sweet ale popraw buttony ! pozdro ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Wszystko ok, ale ten screen z menu to chyba jakiś żart. Całość za bardzo przypomina Turrisa. Poza tym, nie wiem, czy RTS w 2D to dobry pomysł. czwóreczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Czemu uważasz, że screen z menu to żart? Wiem, że te button do wymiany, ale tło jest ok. Chciałem również zapenić, że w grze nie ma żadnych inspiracji Turrisem chociażby dlatego, że w grze budujemy całe miasto a nie tylko wieże. BTW: Dlaczego uważacie ( co poniektórzy), że grafika w TL jest zua, oprócz tła i ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Na litość boską, zrób coś z tymi chmurami (to są chmury, tak?) Reszta grafiki w samej grze daje się znieść, ale nie zaszkodziłoby pozbycie się wszechobecnych czarnych konturów i może też uwzględnienie jakiegokolwiek cieniowania. No i oczywiście "pożyczony" kursor <_< A co do samego konceptu: platformowy rts brzmi fajnie, owszem, ale w takim wypadku przydałyby się, surprise surprise, platformy. Ograniczanie manewrów do "do przodu!" i "wycof!" i praktycznie likwidacja kombinowania z formacjami to bardziej uproszczenie niż urozmaicenie. Za to gdyby rozgrywka toczyła się na złożonym układzie platform, byłoby już całkiem ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Chmury oczywiście, że będą zmienione. W takim razie co proponujesz zamiast tych czarnych konturów. Jak kurde zapożyczony kursor skoro kolego sam go zrobił ( fakt rok temu, ale...) no chyba, że skądś zakosił... @UP: O jakie platformy chodzi? Chodzi o to, że miałbyś pełną kontrolę nad wojskami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Może jednak się mylę, ale jestem niemal pewien, że widziałem go w jakimś starym, komercyjnym RTSie. A zamiast czarnych konturów proponowałbym klasyczne rozwiązanie w postaci koloru pośredniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Według was - które lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Czarny kontur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rakson Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 też uważam że lepsza z czarnym konturem A co do nieba to ból,żal i zgrzytanie zębów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 wez z neta jakis background nieba ale wiekszy zeby pokrywal caly room albo chociaz view Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Wiem, że te button do wymiany, ale tło jest ok. to chciałeś pokazać tło czy menu? tło jest ok, ale te buttony to śmiech na sali. zmień je jak najszybciej. btw. lepsze są z czarnym konturem, ale CIENIUJ! a to niebo wciąż do wymiany. domyślam się, że tymczasowe? może być nieźle, tylko wprowadź jakieś platformy. co prawda nie będzie realizmu, ale grywalność i owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 13 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Niebo zrób paintowe, ale nie takie kółka jak na 1 screenie. Sth lk thiz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Buttony do wymiany !!! Nawet nie użyłeś cieniowania ;/ Ale tło jest ok, ale czy tło jest na temat gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Watipe , to tlo malowalem kiedys na potrzeby wlasnej gry , a gry nie zrobilem wiec przekazalem je koledze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 A ja tu zapuszczę coś oryginalnego... (przerobiłem swój stary i kulejący przykład) http://www.gmclan.org/up3290_12_chmury_lep...ze_example.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 @Kuba-GM: Twoja propozycja jest bardzo dobra, ale chyba wolałbym pomysł Wojaxa na paintowe tło. Gdyż dociążanie gry chmurami to nie jest dobry pomysł. @Egzekutor: W pewnym stopniu oddaje charakter gry, ale zostanie użyty nie jako główne tło, ale gdzie indziej. EDIT: Więc tak przerobiłem to troche i jest ładnie, ale teraz moje pytanie czy mógłbym to wykorzystać do gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Gdybys nie mial prawa tego wykorzystac to by Ci tego nie dal ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Do sądu Cię nikt nie poda. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Screen obrazujący efekt chmur. Co o nim sądzicie BTW: budowanie i rozbudowa właściwie skończona, zostały tylko grafiki. Aktualnie pracuję nad jednostkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Zatrudnij Kubę-GM do grafiki bo jakaś cieniaska ta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Nie sluchaj Cracka :( Zrob narazie tak jak uwazasz. Moim zdaniem jest super! Ekfekt chmur zaisty! Tylko niech rozgrywka bedzie roznorodna. Pracuj, pracuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Tiaa... realistyczne chmury do tej grafiki nie bardzo pasują :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 @Crackkk-GM: Chętnie, ale mojego grafika mam w klasie i łatwiej mi się dogadać, a nie tak na odległość. Chociaż nie wykluczam 2 grafików zwłaszcza, że tamten się spóźnia z grafikami budynków, a ja potrzebuje kogoś od jednostek i od budynków tej drugiej nacji. @Nobody: No to nie wiem zmieniać grafike całą czy chmury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się