PRT Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam szukałem przykładu na ślady opon i oczywiście znalazłem niezłą ich ilość. Opierają się ona na tworzeniu śladu jako kolejnego obiektu. Jest to niesatysfakcjonujące mnie rozwiązanie, gdyż potrzebowałbym te ślady przez długi okres czasu. Do tego dużo ich by było i tak kilkanaście tysięcy obiektów na dość małym obszarze nie widzi mi się za bardzo. Chciałem się dowiedzieć o jakiś przykład śladów opon na spritach i czy jest to bardziej wydajne. Czy będę musiał zdecydować się na obiekty i usuwanie ich (czego na prawdę chcę uniknąć). Prosiłbym o link, lub ewentualne wskazówki - jak do tego samodzielnie dojść. Bo mam aktualnie pustkę w głowie ;) Dla objaśnienia: ślady pojawiają się w określonych warunkach, kiedy zmienna ślady wynosi 1. Znalazłem jeden przykład lecz był troszkę skomplikowany, co przeszkodziło w zintegrowaniu go z moim silnikiem. Czekam na odpowiedzieć i pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zrobienie na spritach, to to samo co zrobienie na obiektach (ta sama ilosć grafiki do rysowania). Jedyne co przychodzi mi do głowy, to surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Okej zrobiłem surface, dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się