Skocz do zawartości

Zablokowane Menu za pomocą show_message


Rekomendowane odpowiedzi

Zawartość przykładu:

 

1 Sprite

1 Background

3 Skrypty

GML (menushow)
menu = show_message_ext(argument0,argument1,argument2,argument3)

GML (menuoptions)
message_alpha(argument0)

message_background(argument1)

message_button(argument2)

GML (menuactions)
if menu = 1

{

execute_string(argument0)

}

 

if menu = 2

{

execute_string(argument1)

}

 

if menu = 3

{

execute_string(argument2)

}

 

1 Obiekt

GML (Create)
menu_options(0.3,bg_message,spr_button)

menu_show("Menu","Nowa gra","Opcje","Wyjscie")

menu_actions("show_message('Wybrano nowa gra')","show_message('Wybrano opcje')","game_end()")

1 Room z tym obiektem.

 

Dla tych, którzy nie mają siódemki lub nie mają zamiaru ściągać tego pliku ( a nie polecam ściągać, strata czasu ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/5. Buahha!

Takie coś to jak ja pierwszy raz gma miałem zrobiłem o_O, więc:

wolę już normalne menu takie jak robią początkujący (nawet te niepasujące tła i paintowe napisy.)

nawet się nie zmęczyłeś, w jakim czasie to zrobiłeś? A może zrobiłeś to specjalnie, by nabić se posty, bo co? BO INACZEJ NIE UMIESZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...