Skocz do zawartości

klikanie na obiekty


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

co znaczy na wierzchu?

chodzi o depth? to je porównaj :)

 

 

w mouse_Button dla obiekt1:

GML
if ( place_meeting( x, y, obiekt2 ))

{

if ( depth <= other.depth ) show_message('jestem na wierzchu' )

 

}

else

show_message( 'nie koliduja' );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zrób jakiś obiekt kontrol i w kliknięciu globalnie:

 

GML
if(place_meeting(mouse_x,mouse_y,obj1))

{

akcja obj1

}

else if(place_meeting(mouse_x,mouse_y,obj2))

{

akcja obj2

}

 

Obj1 to ten co na wierzchu jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ino jo.

pomyliłem, bo pierw miałem inną idee.

 

GML
if ( place_meeting( x, y, object))

{

if ( id > instance_position(x, y, other )) show_message('jestem na wierzchu' )

 

}

else

show_message( 'nie koliduja' );

PS zaraz sprawdzę argumenty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy na wierzchu?

chodzi o depth? to je porównaj :)

 

 

w mouse_Button dla obiekt1:GMLif ( place_meeting( x, y, obiekt2 ))

{

if ( depth <= other.depth ) show_message('jestem na wierzchu' )

 

}

else

show_message( 'nie koliduja' );

 

nie dużo dało. klikam na obiekt2 pojawia się "jestem na wierzchu" i dalej pojawia się akcja z obiektu1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...