cysior Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mam mały problem. Podczas strzelania kiedy trafiam w obiekt "wróg" to on <hmm...> wykonuje nieoczekiwany ruch. tak samo jest gdy pocisk jest trochę przed wrogiem. kod na poruszanie wroga to GML if place_free(x+6,y) then x+=6 Wiem ze cos jest nie tak bo według dokumentacji: sprawdza czy pozycja (x,y) jest wolnym miejscem. Jest typowo używane wraz z ruszaniem, do sprawdzania nowej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 opisz dokladniej, i daj wiecej kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 to collision GML hp -=random(5) with(other) { instance_destroy() } w step nic ciekawego nie ma poprostu za zmienne które nadają ruch obiektowi np. GML if con[1]=1 { if place_free(x+6,y) then x+=6 } Macie tu link do pliku : https://gmclan.org/up5106_12_game.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 w kodzie wszystko jest OK. chodzi tu o pocisk. Ma on zaznaczony solid i enemy w chwil gdy dostaje (do czasu usunięcia go) jest przyblokowany nim niczym ścianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 w kodzie wszystko jest OK. chodzi tu o pocisk. Ma on zaznaczony solid i enemy w chwil gdy dostaje (do czasu usunięcia go) jest przyblokowany nim niczym ścianą. Dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się