Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Tytuł: ZzK Adventures Gatunek: przygodówka Opis:zły potwór porywa wszystkie dzieci w krainie , dzielny wilk i kotka zbierają siły by pokonać złego potwora i uratować porwane dzieci. Lecz by tego dokonać będą musieli zejść do wnętrza ziemi korytarzem ukrytym w wielkim posągu emanującym złą energią ,by dostać się do ukrytego korytarzu , aby tak się stało będą musieli uaktywnić 8 laserów rozmieszczonych w 8 rożnych krainach których kryształy zasilające zostały ukryte w tych ze krainach, każda z maszyn potrzebuje 4 kryształów zasilające lecz by je zdobyć będzie trzeba pokonywać zastępy potworów jak i rozwiązywać łamigłówki (fabuła może jeszcze ulec zmianie)główne mapy - kraina Zzk - bagna - polana - śnieżna góra - wulkan - pustynia - cmentarzysko - śnieżna kraina - wyspa piratów - zamek zagłady Przedmioty - puszki z rybą - medaliony w kształcie łapki - klucze - kryształy Energi - item do odzyskania specjalny dla danej krainy wrogowie: - warm rot - armored warm rot - poky bom - poky pf - poky bang - aromored poky bom - armored poky bang - iskierki :lodowe, ogniowe, wodne,piaskowe,bagienne, mroczne postacie : - Zły potwór - Igor - Wilczek - Kotka - Drako - Mama Mu - Lawand - Wspinacz - Mrozek - Promyczek - Surfer CDN..... Autorzy: jak na razie tylko ja :P Screeny: level testowy (polana): ------------------------------ gracz: opening (czy coś :P nie wiem ogólnie moje logo w grze) : oraz takie wczesne demo :P czy cuś :) >>Tu<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Autorzy: jak na razie tylko ja tongue2.gif Grafika też Ty? Do takiej "szczegółowości" kształtów lepiej dać prostsze tekstury. Lepiej by to wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Grafika też Ty? no przecież pisze że ja -_- Do takiej "szczegółowości" kształtów lepiej dać prostsze tekstury. Lepiej by to wyglądało. może ale chyba i tak będą zmieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 czy mi sie zdaje czy po screenach widac, ze brak teksturom interpolacji? :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 czy mi sie zdaje czy po screenach widac, ze brak teksturom interpolacji? :0 trochę jaśniej bym poprosił O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Gierka będzie miała klimat, ale tekstury musisz na pewno zmienić. Są po prostu okropne! Takie pstrokate, rażące. Muszę być bardziej delikatne, może trochę rozmyte... EDIT: Interpolacja to takie jakby wygładzenie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 tyle ze ta gra skierowana głównie będzie dla dzieci , tak od 6-7 do góra 10 lat, a dzieci luba pstrokate kolory. :P ale jak już wyżej wspomniałem textury mogą się jeszcze zmienić, na jakie tego jeszcze nie wiem. EDIT: Interpolacja to takie jakby wygładzenie tak podejrzewałem ale pewien nie byłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ale na tych screenach widać tylko masę oczojebnych pixeli, a nie mapę! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 A tak zupełnie swoją drogą Lecz by tego dokonać będą musieli zejść do wnętrza ziemi korytarzem ukrytym w wielkim posągu emanującym złą energią ,by dostać się do ukrytego korytarzu , aby tak się stało będą musieli uaktywnić 8 laserów rozmieszczonych w 8 rożnych krainach których kryształy zasilające zostały ukryte w tych ze krainach, każda z maszyn potrzebuje 4 kryształów zasilające lecz by je zdobyć będzie trzeba pokonywać zastępy potworów jak i rozwiązywać łamigłówki to zdanie to prawdziwa łamigłówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ale na tych screenach widać tylko masę oczojebnych pixeli, a nie mapę! :( to wynika z braku optymalizacji textur, które dodam, oraz kiepskiego systemu świateł w gm. A tak zupełnie swoją drogą to zdanie to prawdziwa łamigłówka. tak jak i gra :P w skrócie : odwiedzamy 8 leveli na których jest po 5 kryształów odpalamy lasery niszczymy posąg , i wchodzimy do ostatniego levelu "zamek zagłady" gdzie walczymy z bossem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 to wynika z braku optymalizacji textur, które dodam, oraz kiepskiego systemu świateł w gm. To ty to GMowym 3D robisz? Pogięło? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 To ty to GMowym 3D robisz? Pogięło? O.o tak w game makera w trybie 3D, i nie pogięło, zrobił bym to w czymś innych (z wypasioną grafiką 3D ), ale tylko gm znam na tyle, :P poza tym co w tym niesamowitego , tą grę gm powinien pociągnąć (jeżeli chodzi ci o słabą wydajność ) ba ,dodam że robie na czystym gm beż dll no może poza dll do dźwięków. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Rozczarujesz się. Mi nie potrafił pociągnąć prostej logicznej gry. 500 trójkątów i GM wysiada, a to naprawdę mało. Ultimate3D - trochę zjechany, ale bardzo prosty do ogarnięcia silnik. Do tego dość szybki i daje sporo możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 wszystko zależy od dobrej optymalizacji i kompa poza tym czas pokaże, w ostateczności przeżucie się na tego Ultimate3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Obowiązkowo musisz zmienić tekstury, już lepsze były by pojedyncze kolory, i proponuje ci zmianę kwadratowych drzew na płaskie obracające się, lub po 2 płaskie ściany przecinające się pod kątem prostym. (z teksturą całego drzewa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 w ten sposób będą wyglądać drzewa w oddali, i wszelkie zabiegi optymalizujące (drastyczne czyli zmieniające wygląd poszczególnych elementów) jak z tymi drzewami, to dopiero po zauważalnym spadku prędkości gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ogólnie teksturki serio do wymiany, ale jeżeli plansze będą takie jak nam podałeś+dobry gameplay to szykuje się ciekawa produkcja ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 O coś takiego wam chodziło O.o? https://gmclan.org/uploader/5073/ZZK009.jpg https://gmclan.org/uploader/5073/ZZK010.jpg https://gmclan.org/uploader/5073/ZZK011.jpg choć wciąż jaskrawe :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Tak, teraz o wiele lepiej :) Fabuła fajna, grafika też ujdzie mam nadzieję, że gampelay będzie równie dobry albo nawet lepszy :) Na początek 4/5 Ps. Ta gra mi przypomina kangurka kao xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Dróżka jeszcze do poprawy, ale reszta - zdecydowanie lepiej:D also, przygotówka Przy gotowaniu będzie trzeba grać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Nie wiem czy czasem z ścieżki nie będę rezygnował, jako ze nieczęsto się je widuje na polanie :P, ale sam nie wiem :/ Przy gotowaniu będzie trzeba grać? Ojć, mały ort się wkradł :P przygodówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Dróżka jeszcze do poprawy, ale reszta - zdecydowanie lepiej:D also, Przy gotowaniu będzie trzeba grać? Chyba raczej trzeba będzie być przy gotówce żeby zagrać :) To bardzo droga produkcja xD A tak na poważnie: O wiele lepiej. I za scieżki proponował bym zrezygnować, ale za to w jej miejsca dać jakieś inne ozdoby. Kwiotki, kamyczki czy cuś. Chociażby jako część tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Z chęcią zagram. Kiedy premiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Do podania chociaż zbliżonej daty premiery jeszcze szmat czasu, najpierw muszę się uporać z paroma systemami do gry, na razie pracuję nad kolizją,jest dość szorstka (działała lepiej ale musiałem ją uprościć) niestety jeszcze dużo pracy nad tym, zarówno by działało gładziej jaki i dla innych obiektów poza graczem. >>Download<< Sterowanie w,a,s,d - chodzenie spacja + w,a,s,d, - skok w danym kierunku LPM - ryk PPM + w,a,s,d, - toczenie się w danym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Z linkiem zrobiles fail tyle powiem, http://'http//gmclan.org/up5073_4_zzk.html%27'. Dobra wlazlem ci na upa. Gra nie podnieca, bo wszystko bardzo kiepsko wyglada, ale rowniez nie zalamuje. Ja rozmyslal o poslizgu, a zwlaszcza przy skoku. wchodzenie po schodach tragiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Z linkiem zrobiles fail tyle powiem, i co teraz to że już działa :P Gra nie podnieca, bo wszystko bardzo kiepsko wyglada, ale rowniez nie zalamuje. Ja rozmyslal o poslizgu, a zwlaszcza przy skoku. wchodzenie po schodach tragiczne. co do poślizgu to raczej zostanie tak jak jest co do schodów i ogólnie kolizji z terenem ,to są tylko testy bo i tak będę musiał zmienić mniej lub bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 O kolizji juz sie nie wypowiadalem. Ja akurat wole kolizje taka poslizgowa, a nie strasznie szrstka :/, wiec mysle ze jest be. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 O kolizji juz sie nie wypowiadalem. Ja akurat wole kolizje taka poslizgowa, a nie strasznie szrstka :/, wiec mysle ze jest be. na razie pracuję nad kolizją,jest dość szorstka (działała lepiej ale musiałem ją uprościć) niestety jeszcze dużo pracy nad tym, zarówno by działało gładziej jaki i dla innych obiektów poza graczem. -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 lol ja wtedy zrozumialem ze jest dość, ze wystarczajaco, ze to juz twoja koncowa kolizja. srry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 A może by tak poruszanie się po siatce? Albo nie, tak jest dobrze:D Przydałby się jakiś element graficzny na plecach bohatera tak w ogóle, bo teraz nudnawo. Jakiś plecaczek czy cu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się