Skocz do zawartości

Wyspa Przetrwania


X-Stork

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Wyspa Przetrwania - Prolog

 

Gatunek: gra logiczna

 

Opis: Zająłem się grą jak zagrałem w gierkę SHI autorstwa Japanstache. Zainspirował mnie styl graficzny i jakoś... takoś poszło. W grze budzimy się na plaży, horyzont jest czerwony od zachodzącego słońca, a my nie wiemy co się tak właściwie stało. Okazuje się, że jesteśmy na bezludnej wyspie. Oczywiście, znajdujemy innego ocalałego z wypadku.

 

Download:https://gmclan.org/up2216_4_Wyspa_Przetrwania_Prolog.html

Rozmiar pliku: 1Mb (po rozpakowaniu 2,20Mb)

 

 

Autorzy:

Programowanie: X-Stork

Fabuła: X-Stork

Grafika: X-Stork (zainspirowany przez Japanstashe :D)

Muzyka: OST Final Fantasy VII

Screeny:

https://gmclan.org/uploader/2216/screen1.png

https://gmclan.org/uploader/2216/screen2.png

 

UWAGA! Proszę, nie spodziewajcie się cudów (chociaż wątpię, że moglibyście się spodziewać patrząc po screenach). Gra zajmie wam góra 5min, ale to tylko osobom, które wolno czytają, bądź zatną się w pewnym miejscu. Aha, zagadka w sumie jest tylko jedna :P Zanim odpalicie grę, przygotujcie się, że wszystko chodzi na fullscreenie!

Przydało by się parę słów ostrej krytyki (oczywiście pouczającej), dzięki której poprawię się następnym razem, a nie sprawi, że pójdę skoczyć z mostu :P

 

@EDIT

Zapomniałbym! Przez to, że gra jest robiona w roomie o małej rozdzielczości (teraz już będę wiedział żeby tego nie robić!) musiałem pisać dialogi w GMowym menu :S

@EDIT2

Wprowadziłem możliwość przełączenia między fullscreenem (standardowo F4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało to udawać przygodówkę? No cóż gra wygląda strasznie przez fullscreena. Gra polega jedynie na trzybaniu strzałek prawo-lewo i klikanie co chwila enter. Cała ta "intryga" też nudna. Mimo wszystko poziom o 1 wyższy niż niektóre gry co się tu pojawiają. Sflaczała 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest gra logiczna? Chodzenie prawo/lewo i klikanie entera? Wątpie...

To nie jest gra logiczna, ale nie wiedziałem czy też przygodowa. Ale chyba jednak to drugie, wiem mój błąd.

Co do scenariusza następnej części to będzie bardziej przemyślany, a nie pisany na bieżąco podczas robienia gry (mogliście tego doświadczyć gdy na początku goniący was Człowiek był psychopatycznym zabójcą, a gdy już umierał, żałował za zabicie Rannego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie fajny pomysł ale kompletnie nie potrafisz kleić do tego dialogów!

Końcówka to już ssie na maksa "Trochę się przestraszyłem bo on był moim pierwszym" WTF?

"Mogłeś wyjąć mu nóż to by się szybciej wykrwawił"<-- mówi to gracz do tego psychola

2.5/5 ale że lubię taki klimat i dostałem dzisiaj 5 z biologii (SZPAN) to dostaniesz 3 :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wyżej, wszystko było pisane na bieżąco i już sam się gubiłem w tym wszystkim. Tak naprawdę to ta gra miała być o czymś innym, o zbieraniu drużyny i przetrwaniu na wyspie, a wyszedł mi pseudo-thriller klasy B. Staram się coś fajniejszego zrobić, ale jak narazie... coś mi nie idzie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale gra nie nadaje się na grę logiczną lub przygodową, jest zbyt liniowa. Mimo to gra jest ciekawa i podoba mi się ten styl grafiki. Chwilowo gra jest na porządną trójkę.

 

PS: Przydało by się poprawi dialogi, narazie są takie trochę zbyt "banalne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra fajn a ;)

Wciąga...

Nawet grafa wciagająca...

 

@UP Ta grafa jest specjalnie ;P

Bo 5 MegaBit jest wciasgająca ;P

 

Na pewno zagram w fulla ;)

 

I zmień te nużące napisy na jakieś...

Naprzykład te z przykłady gnyska... (ala rpg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, że muszę napisać całą grę od nowa, bo z takim prologiem, to wątpię żeby udało mi się coś normalnego skleić. Wszystko będzie bazowało na tym prologu, mniej/więcej (mniej). Ponieważ kiedyś muszę zacząć to robić, a chciałem najpierw napisać scenariusz, a później się za całą grę zabrać, to chciałem się was zapytać o dialogi. Skoro pisząc starałem się o niebanalne teksty (w jakimś stopniu się starałem :P ale w sumie na odwal się), to może dacie trochę rad na temat "Niebanalności dialogów"?

Kurde, ten temat w sumie powinienem zamieścić w dema, ale nawet nie wiedziałem, że tak dobrze (bo w sumie mnie zaskoczyliście, spodziewałem się oceny 2.5) tę grę przyjmiecie i nie miałem zamiaru jej kontynuować (Prolog napisałem tak dla picu :P ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, pierwsza gra na gmc od jakiegos czasu ktora mnie zainteresowala ;p

Wszystko fajne tylko tak jak mowia inni - zeby chociaz te okienka dialogow byly inne byloby fajniej.

+ lepiej by bylo z mozliwoscia chodzenia w lewo-prawo troche dalej i tam wiecej rzeczy do 'zenterowania', bo tak biegniemy w 1 mozliwa strone i juz.

 

Tez czekam na kolejna czesc, -4 ci dam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za oceny, ale wolałbym oprócz tego jakieś rady dotyczące tego jak mam poprawić moje następne gry. Jeżeli coś wam się nie podoba w dialogach, udzielcie paru rad na ten temat. To dotyczy również samej rozgrywki. Czego byście wymagali od następnej odsłony tej gry? Więcej akcji? Nie liniowej fabuły? W tej chwili nie jestem w stanie nic skleić, nawet zacząć nie mogę. Jakbyście zasypali mnie pomysłami (takimi małymi, bo przecież to moja gra :D ) to może zmotywuje mnie to do działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...