zelman Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Więc mam pytanie: jak zrobić health bar wrogów (nad nimi), żeby spirite miał możliwość obracania się? (próbowałem zrobić sam, ale wtedy spirit się nie obracał)(obracanie mam już zrobione) widok top-down Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 W draw: w tedy będzie sie obracał... draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Witam. A co z health barem?? :P Przyda mi się a znaleźć nie mogę... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 GML draw_healthbar(x1 ,y1 ,x2, y2, amount, backcol, mincol, maxcol, direction, showback, showborder); A o tej funkcji zapomnieli? :) E: Swoją drogą, dobrze by było zaglądać czasem do helpa GM'a i do dokumentacji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 GML draw_rectangle_color(x+200,y+10,x+10,y+20,c_red,c_red,c_black,c_black,'live :'+string(gracz.zycie)) Pasek życia ze zmiennej GML zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 'live :'+string(gracz.zycie)WTF?! Człowieku :o Tam ma być wartość true/false a nie jakiś string! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 heh... A możecie jaśniej?? :P 1. Mam to dać na stepa czy draw?? 2. Co mam wpisac w tym nawiasie: draw_healthbar(x1 ,y1 ,x2, y2, amount, backcol, mincol, maxcol, direction, showback, showborder);?? x1,x2,y1 i y2 to wiem że są wymiary backcol, mincol, maxcol to pewnie kolory... A amount direction showback i showborder?? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 1. wszystkie funcje rysujące mają być w draw. 2. amount - zazwyczaj zmienna odpowiadająca za długość paska backcol - kolor znajdujący się 'pod' paskiem' (tło) mincol - kolor który przyjmuje pasek przy najniższej wartości amount maxcol - jw. tyle, że przy maksymalnej wartości. direction - kierunek w który pasek zwiększa się (lol, nawet nie wiem, jak to wytłumaczyć) showback - 1-pokazuje tło 0-nie pokazuje showborder - 0/1 pokazuje obramowanie healthbara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Dzięki za objaśnienia. Tam jeszcze było coś takiego: pasel życia ze zmiennej GML zycie To pewnie też jest potrzebne a nie wiem co z tym :/ eh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 W create: GML zycie = 100;na przykład tak. I potem w rysowaniu paska dajesz amount - zycie :) Jest to zmienna odpowiadająca za ilość życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się