Makary155 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Możecie mi wytłumaczyć jak mniej więcej robi się system "im częściej używam tym jestem lepszy"? Np. Mam sobie mieczyk i cały czas nim naparzam. I wraz z używaniem rosną obrażenia, szybkość, krytyk itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 zmienne. przy każdym użyciu: poziom+= 1; przy zadawaniu obrażeń: enemy. hp -= damage_miecza + poziom/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 I to wszystko? Takie proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Tak bardzo proste: GML [CREATE]damage = 5//obrazenia cash = 100//cena spd = 5//szybkosc [COLLISION BOT] damage += 1//obrazenia dodajemy cash += 10//wartosc rosnie spd +1 //przyspieszamy miecz</span></span> BOT: GML [COLLISION MIECZ]health -= miecz.damage-random(round(10))//zycie odejmuje wartosc obrazen miecza i dodaje sie losowe obrazenia</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 47, nie musiałeś tego pisać... dzięki Marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się