Monter Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam, mam taki problem: Obiekt budynek ( ten szary :P ) ma odznaczoną opcję SOLID, ale bohater "wchodzi" za sprita zamiast przed. Budynek jest obiektem, nie odgrywa jednak żadnej roli więc jest "tłem". Co zrobić, żeby bohater pojawiał się przed budynkiem? Pozdrawiam Monter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 użyj if place_free( ... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Tylko gdzie? Dodać w kolizji bohatera z obiektem? jestem baaardzo początkujący... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Hmm jesli budynek jest obiektem i player jest obiektem w tej sytuacji nie lepiej uzyc depth? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Kilka prób i błędów i doszedłem :D Dałem depth bohatera na -1 i póki co wszystko jest ok! Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się