MarioGteen Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak zrobic aby myszka miala sprite s_mysz PS: wiem ze to bylo w faq ale nie dziala mi pomozcie :) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zrób object z spritem myszki w steep ustaw x=mouse_x y=mouse_y w opcjach gry ustaw bez kursora i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGteen Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 nie dziala zaznaczylem zeby nie bylo myszy zrobilem obiekt mysz ze spritem mysz napisalem w steepie x=mouse_x y=mouse_y i nie dziala mysz zniknela i nic nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A dodałeś ją w romie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGteen Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja to czasami nie mysle sorka nie dalem do roomu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jak masz gm7 to od tego jest funkcja cursor_sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGteen Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 i jak pisze cursor_sprite=mysz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A może sam sprawdzisz ? I nie będziesz nabijał postów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Po pierwsz jest w FAQ Po drugie do obiektu wpisz W draw: draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); Po trzecie mozesz uzyć window_set_cursor(<kursor>) A w miejsce <kursor> daj window_set_cursor( cr_none ); draw_sprite( <sprite_kursora>, -1, mouse_x, mouse_y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się