Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Tytuł: Shoball [końcówka tytułu nieznana] Gatunek: strzelanka Opis: Shoball w wersji sieciowej. Do 12 graczy w jednej rozgrywce. W demie są 2 plansze, 6 broni (można mieć tylko 5 przy sobie, innowacja w serii), konfiguracja sterowania + możliwość sterowania padem (coś jak w arcade'owych strzelankach na PS3 - jednym analogiem chodzimy, drugim strzelamy). Testować, zgłaszać bugi i propozycje drugiej części tytułu. Download: http://www.gmclan.org/up444_4_how.html Rozmiar pliku: ok. 1,5 mb Autorzy: Programowanie: Jaklub (creditsy dla gnyska i Pentala) Fabuła: nie ma. ukradli. Grafika: Jaklub Muzyka: nie ma, tylko dźwięk Testerzy: Poxipol, Maxpayn, Misiek999 Screeny: Lobby WYGRAŁEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Serwer stoi na hamaku: 5.10.77.80 Nazwa: shoball Haslo: online Narazie co moge powiedziec to niezle te "wlatywanie" przyciskow :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Po screenach wyglada nieźle, juz sciagam i dolanczam do gry :D bo chyba szykuje sie dluzsza zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Grafika jest słaba ale gameplay na wysokim poziomie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No to pogralem :) Gra sie fajnie, szybki gameplay. Jednak przydaloby sie dodac wiecej bajerow np. jakies power upy: szybsze poruszanie sie, strzelanie. Denerwuja mnie bardzo dzwieki z Wormsow... nie pasuja mi tutaj (oprocz broni). Mysle tez ze dobrym pomyslem bylaby mozliwosc strzelania z tych fioletowych rur, teleportow - bardzo fajny pomysl z tym przemiasczeniem w taki sposob. Narazie 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Hmm pozatym nie wiem czemu, ale wpisałem u Siebie swoj nick a w grze nie wiedziec czemu miałem taki sam nick jak kamilek ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Postawi ktoś serwa, bo jak mam ocene wystawić? :P Za menu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Lol mozesz sam postawic, ja sie chcetnie dołącze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Denerwuja mnie bardzo dzwieki z Wormsow.. Dźwięki z Wormsów są tylko 2 - zwykły strzał i strzał z uzi (ten drugi to ten sam sampel, ale przyspieszony). Mysle tez ze dobrym pomyslem bylaby mozliwosc strzelania z tych fioletowych rur Myślę że nie, bo teoretycznie te rury są pod podłogą (chyba słabo to widać). btw. Dzięki za posty i opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Hmm pozatym nie wiem czemu, ale wpisałem u Siebie swoj nick a w grze nie wiedziec czemu miałem taki sam nick jak kamilek ;/ Ja widzialem Twoj nick normalnie, "Hunter"... Edit: Dźwięki z Wormsów są tylko 2 - zwykły strzał i strzał z uzi (ten drugi to ten sam sampel, ale przyspieszony). Jak?! A jak koles dostaje to z czego to jest? :/ Myślę że nie, bo teoretycznie te rury są pod podłogą (chyba słabo to widać). To daj takiego power upa ktory to umozliwia! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Niestety mam nieskonfigurowanego neta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Oke stawiam hosta :D 77.45.35.81 ip. Hamah: Shooball haslo : ball 5.106.222.46 moze tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Coś mi nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Właśnie widzę, jak hostujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Właśnie skończyliśmy grać z hunterem :D Wypas gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Skonczylismy :P ? ja myslalem ze dopiero zaczynamy xD i przydal by sie chat w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dobra, zauważyłem bug. =P Gracz zawsze wygląda jak hoster u siebie (hoster widzi go normalnie). Poprawiona wersja (przekonwertowana żeby działała pod Vistą) - ten sam link. Chat w grze będzie, prawdopodobnie w następnym demie. Jak?! A jak koles dostaje to z czego to jest? :/ Z klona Liero, jak połowa dźwięków z tej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ja nie wiem czy to wina przesyłu danych czy gry ale np kiedy walniesz kogos bazooką (u mnie prosto w kulke) to i tak nawet po kilku takich trafieniach gracz sie trzyma. Czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 hunter, po prostu ja tego dobrze unikam :D Ale w sumie.. mialem tez kilka razy takie wrazenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ja nie wiem czy to wina przesyłu danych czy gry ale np kiedy walniesz kogos bazooką (u mnie prosto w kulke) to i tak nawet po kilku takich trafieniach gracz sie trzyma. Czy to normalne? To raczej wina przesyłu danych (opóźnienie), jeśli ktoś może z tym pomóc, to niech pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 I wiesz co jeszcze możesz poprawić ? Bo czasami zupełnie przypadkowo, na starcie gry można się ukatrupić bazooką. Zrób jakąś osłonę przez kilka sekund od odrodzenia. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zrób jakąś osłonę przez kilka sekund od odrodzenia Osłona jest, ale zapomniałem zrobić żeby chroniła przed eksplozją bazooki. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Własnie, co do bazoooki jeszcze to mozna zabijac nią przez sciany jesli gracz jest blisko niej. Fajnie by tez bylo gdyby bronie nie odnawiały sie w tym samym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No, bo Hunter cały czas zajmuje miejsce z bazooką :P Ale w sumie te losowe miejsca to imo. średni pomysł. Można by dodać taką opcję, że hoster sobie ustala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No coż mało ammo zawsze w tej bazooce i ciezko sie trafia. A tak apropo Apteczki bedą? Przydała by sie rowniez lista kto ma ile killow i kto gra, bo tak to czasem nie wiadomo ile do zwycieztwa a liczyc czasem ciezko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Heh mam normalne IP bez hamachi i hostuje 83.1.115.64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A ja mam pytanie do Jakluba, kiedy mozna sie spodziewac nowej, poprawionej wersji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Coś nie bardzo mi się gra w tego Shoballa o.O Wszyscy poruszają się jakby mi coś ścinało, czasem nie dolatuję do końca fioletowej rury, ogólnie nie mogę nikogo zabić i nie widzę cudzych pocisków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Timeout graczy by się przydał :D Oraz radził bym dla płynności gry, dać 'fizykę' na hspeed oraz vspeed. Wtedy by można przesyłać z pozycją gracza też jego szybkość. Mocno to polepsza gameplay :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jak grałem 1 na 1 z Hunterem to było ok. ale jak się gra więcej niż 2 graczy to się pojawiają bugi. JEst fest opóźnienie, przez co trudno trafić ( trafiasz kulke, a jej tam nie ma ), i w połowie pojawił mi się napis "Napal won" a jeszcze graliśmy dobre kilka minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się