Skocz do zawartości

Globalna zmienna


pivot18

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Jak stworzysz obiekt, w którym pierwszy raz bedzie napisane global.costam = ilestam; to jest zdefiniowany. Następnym razem to już będzie tylko zmiana wartosci. Zatem proste - jak ma być w całej grze, to musisz na początku zdefiniować. Najpiej w menu dać jakiś obiekt który powstaje pierwszy i tam wszystkie globalne ustawić. Albo jeszcze lepiej - dac pusty room, tam dać taki obiekt,w create wpisać te globalne i na koniec dać room_goto_next(); potem tylko przypilnoiwac, aby gra do niego nie wracała ( czyli zamiast game_restart(); lepiej dać jakieś room_goto(room_menu); ), chyba, ze chcemy globalne zresetowac do początkowych ustawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...