PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Jestem pewny ze jak bym dluzej pomyslal to bym sie stuknal w glowe i napisal te 3-4 linijki kodu, jednak jak na razie nie mam bladego pojecia jak zrobic typowy wall kick. Pliss Halp!!!11!! :boxed: :jezor: :unsure: :crying: :rolleyes: Jak cos to te emotki dla zartow lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 co to jest wall kick? chodzi o rozwalanie ścian? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wall kickiem nazywasz wall jumpa ;F ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Chodzi mi o odbijanie sie od scian. Czyli podskakuje na sciane i odbijam sie od niej w gore. Jak Ninja :3. A to takie buty! Tak o Wall Jumpa mi chodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 vspeed =-10 ? :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Tam gdzie masz wciśnięcie klawisza skoku, dodaj wykrywanie kolizji w kierunku w którym się poruszasz. Jeśli kolizja jest, to zmień hspeed* na przeciwną wartość. E: I jeszcze vspeed = -ileśtam. * - jeśli masz poruszanie poprzez zwykłe zwiększanie i zmniejszanie wartości x, to się nie uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Kurcze wiem jak sie skacze :/ az taki glupi nie jestem. Zagrajcie w Mario Brawl Online Pabla czy cos to bedziecie wiedziec. Gdy dotykam sciany moge od niej odskoczyc, ale tylko jesli przy kolizji ze sciana nacisne strzalke w gore. Wait... GML if place_free !(x-17,y) xor place_free !(x+17,y) and keyboard_check_pressed (vk_up) {vspeed -=5.36} By zadzialalo przy 16x16 obiekcie :3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 tak, ale wtedy będziesz odbijał się od powietrza, zmniejsz może tą "17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A nie lepiej po prostu sprawdzić, czy po lewej stronie ode mnie jest ściana, czy wciskam odpowiednie klawisze, i jeśli tak, to odpowiednio pozmieniać v/hspd ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Lol wlasnie tak sprawdzam Oo. Jak mam zmniejszyc to 17? Jest to wtedy 1 pixel po prawej czy lewej, przy 16 nic nie zobaczy, a watpie aby 16.5 dzialalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 @UpUp: Tak, lepiej. Dlatego to mu napisałem. Czytaj zanim napiszesz. @Up: A to nie jest tak, że liczy się od boków obiektu a nie środka? Dawno nic w GMie nie robiłem, ale chyba tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Od biedy można dać move_bounce_solid dając ifa sprawdzając czy jest kolizja po lewej lub prawej stronie gracza wciskającego jednocześnie strzałkę. Ale to move_bounce bardzo nieprecyzyjne podobno jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 OKOK, poradzilem sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi