Skocz do zawartości

The Hunter


tomalas

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuciłem na serwer małe demko mojego projektu bo chciałem się zapytać co o tym myślicie.

 

Mam mały problem nie wiem czy robić gre z fabułą do przechodzenia czy survival tak jak Bunkier czy jakas inna gra. Może to i to ale gra by więcej zajmowała. I czy gra ma się toczyć wewnątrz czy na zewnątrz. Poprostu jak by było lepiej. I jak jakieś bugi piszcie :)

 

Co do gry:

 

Sterowanie:

 

- Strzałki lub w,a,s,d

- Obracanie myszką

- Strzał lewy przycisk myszy

- Granat klawisz: E

- Cyfry od 1 do 5: zmiana broni

- Ekran przesuwamy myszką(jak w strategiach)

 

 

Bronie na początku dostajemy karabin i pistolet. W budynku są takie kółeczka kolorowe to są bronie ,a jak już posiadamy broń to amunicja lub granaty. Oczywiście to nie będą kółeczka w ostatecznej wersji będzie jakaś grafika :P

Mamy pięć broni pistolet, karabin, snajpera, shotgun, bazooka + granaty.

 

Chyba o niczym nie zapomniałem oprócz linku do gry:

 

PLIK

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł na grę dobry. Trochę, za wolno chodzi komandos, bo oczywiście będzie to grafika komandosa lub żołnierza. :D Dobry pomysł ze zmianą broni.

I czy gra ma się toczyć wewnątrz czy na zewnątrz.

Myślę, że gra powinna toczyć się tu i tu. Będzie zawsze jakieś urozmaicenie.

Tak ogółem rozwijaj grę oczywiście dalej.

PS:

Wiedziałem, że coś kombinujesz z nową grą :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę, za wolno chodzi komandos

Myśle ,że komadnos będzie chodził jak chodzi, ewentualnie lekko przyspieszyć ale dojdzie bieganie i pasek zmęczenia.

 

Myślę, że gra powinna toczyć się tu i tu. Będzie zawsze jakieś urozmaicenie.

 

I tak chyba zrobie bo w budynkach nie wiem jakie zastosowanie znalazłaby snajpera czy bazooka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego może być coś dobrego, tylko ja jakoś widoku nie mogłem przesunąć, "komandos" MUSI chodzić szybciej, raz jak rzuciłem granatem to 2 razy wybuchł, najpierw w ścianie a potem tam gdzie powinien :|

 

Ogólnie dobry pomysł i mam nadzieje że to demo zmieni się w dobrą grę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego może być coś dobrego, tylko ja jakoś widoku nie mogłem przesunąć, "komandos" MUSI chodzić szybciej, raz jak rzuciłem granatem to 2 razy wybuchł, najpierw w ścianie a potem tam gdzie powinien :|

 

Hmmm powinno się przesuwać normalnie myszką do krawędzi jakby jeszcze jakaś osoba tak miała to może bug :)

 

Z granatami nie wiem o co chodzi byś musiał dokładniej to wytłumaczyć. Granat nie leci tam gdzie masz myszkę zalezy to od siły musisz przytrzymać :)

 

A chodzenie poprawie i sprint też się dorobi, już mam tylko zmęczenie dopracowuje :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się bardzo dobrze :) Jak zobaczyłem ten temat, to już pomyślalem że zrobiła się konkurencja dla mojej strzelanki, ale na szczęście u mnie widok jest z boku :D No więc moje uwagi na temat gry:

-komandos bezwzględnie powinien chodzić szybciej :)

-granat pownien się trochę wolniej zatrzymywać; dałoby to fajniejszy efekt toczenia się

 

Oprócz tego poważniejszych błędów nie znalazłem. Mam nadzieję że nie ustaniesz w tworzenieniu, i że ujrzymy pieknego shootera by Tomalas :D Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was ważne pytanie, zanim zaczne robić grę dalej. Ponieważ sam się nie mogę zdecydować. A więc tak:

 

Zamiast postaci była kulka i wszystko było ok, sterowanie dobre podobało mi się. Ale gdy zamiast kulki wstawiłem ludzika. To klawisze zaczeły mi się mylić ,ponieważ sterowanie nie było zależne od direction i obojętnie w którą stronę jestem obrócony i tak ide w góre. I przy postaci jakoś tak mój mózg reaguje ,że jak nacisne do przodu to myslę ,że pojde w kierunku tam gdzie jestem zwrócony, a tu idzie mi w góre :P Ale to kwestia przyzwyczajenia.

 

Zrobiłem więc drugie sterowanie dla porównania i proszę was o małe głosowanie (jak ktoś wogóle będzie głosował :P) Które sterowanie jest lepsze.

 

 

STEROWANIA

 

 

W obydówch wersjach poruszamy się klawiszami w,a,s,d

 

Sterowanie numer 1 - plik: sterowanie.exe

* proste poruszanie - postać porusza się w 8 kierunkach (góra,dół,lewo,prawo, i na skos we wszystkie keirunki)

(W tym sterowaniu działa sprint - Klawisz Shift)

(Prawie do końca dopracowane)

 

Sterowanie numer 2 - plik: sterowanie2.exe

* klaiwsze na boki - strafe

przód, tył - zbliżenie do myszki, oddalenie.

(Truno wytłumaczyć to sterowanie, musicie sami zobaczyć)

(Nie działa w tym jeszcze sprint - niechciało mi się robić :P )

(Troszkę bugów)

 

A więc jakie sterowanie wolicie, a może coś w nich poprawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc jakie sterowanie wolicie, a może coś w nich poprawić ?

Z całą pewnością wykorzystaj sterowanie drugie. Jest ono bardzo realne. Oczywiście popraw niedociągnięcia, tj:

* gdy szedłeś komandosem do przodu, a później chcesz iść w bok, to komandos idzie po skosie,

* gdy komandos dojdzie do kursora myszki, to zaczyna kręcić się w kółko :blink: (domyślam się czym jest to spowodowane)

Tak ogółem jest :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...