tomalas Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Wrzuciłem na serwer małe demko mojego projektu bo chciałem się zapytać co o tym myślicie. Mam mały problem nie wiem czy robić gre z fabułą do przechodzenia czy survival tak jak Bunkier czy jakas inna gra. Może to i to ale gra by więcej zajmowała. I czy gra ma się toczyć wewnątrz czy na zewnątrz. Poprostu jak by było lepiej. I jak jakieś bugi piszcie :) Co do gry: Sterowanie: - Strzałki lub w,a,s,d - Obracanie myszką - Strzał lewy przycisk myszy - Granat klawisz: E - Cyfry od 1 do 5: zmiana broni - Ekran przesuwamy myszką(jak w strategiach) Bronie na początku dostajemy karabin i pistolet. W budynku są takie kółeczka kolorowe to są bronie ,a jak już posiadamy broń to amunicja lub granaty. Oczywiście to nie będą kółeczka w ostatecznej wersji będzie jakaś grafika :P Mamy pięć broni pistolet, karabin, snajpera, shotgun, bazooka + granaty. Chyba o niczym nie zapomniałem oprócz linku do gry: PLIK Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Pomysł na grę dobry. Trochę, za wolno chodzi komandos, bo oczywiście będzie to grafika komandosa lub żołnierza. :D Dobry pomysł ze zmianą broni. I czy gra ma się toczyć wewnątrz czy na zewnątrz. Myślę, że gra powinna toczyć się tu i tu. Będzie zawsze jakieś urozmaicenie. Tak ogółem rozwijaj grę oczywiście dalej. PS: Wiedziałem, że coś kombinujesz z nową grą :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Trochę, za wolno chodzi komandos Myśle ,że komadnos będzie chodził jak chodzi, ewentualnie lekko przyspieszyć ale dojdzie bieganie i pasek zmęczenia. Myślę, że gra powinna toczyć się tu i tu. Będzie zawsze jakieś urozmaicenie. I tak chyba zrobie bo w budynkach nie wiem jakie zastosowanie znalazłaby snajpera czy bazooka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Z tego może być coś dobrego, tylko ja jakoś widoku nie mogłem przesunąć, "komandos" MUSI chodzić szybciej, raz jak rzuciłem granatem to 2 razy wybuchł, najpierw w ścianie a potem tam gdzie powinien :| Ogólnie dobry pomysł i mam nadzieje że to demo zmieni się w dobrą grę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Z tego może być coś dobrego, tylko ja jakoś widoku nie mogłem przesunąć, "komandos" MUSI chodzić szybciej, raz jak rzuciłem granatem to 2 razy wybuchł, najpierw w ścianie a potem tam gdzie powinien :| Hmmm powinno się przesuwać normalnie myszką do krawędzi jakby jeszcze jakaś osoba tak miała to może bug :) Z granatami nie wiem o co chodzi byś musiał dokładniej to wytłumaczyć. Granat nie leci tam gdzie masz myszkę zalezy to od siły musisz przytrzymać :) A chodzenie poprawie i sprint też się dorobi, już mam tylko zmęczenie dopracowuje :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 (edytowane) Hehe, nawet nieźle =) Też kiedyś pisałem shootera. Dam Ci jego kod źródłowy może się przyda (mi napewno nie) ;) EDIT https://gmclan.org/up152_11_Shoter.html Edytowane 10 Lutego 2006 przez Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Dzięki, napewno mi pomoże AI przeciwnika nad którym właśnie pracuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Gra zapowiada się bardzo dobrze :) Jak zobaczyłem ten temat, to już pomyślalem że zrobiła się konkurencja dla mojej strzelanki, ale na szczęście u mnie widok jest z boku :D No więc moje uwagi na temat gry: -komandos bezwzględnie powinien chodzić szybciej :) -granat pownien się trochę wolniej zatrzymywać; dałoby to fajniejszy efekt toczenia się Oprócz tego poważniejszych błędów nie znalazłem. Mam nadzieję że nie ustaniesz w tworzenieniu, i że ujrzymy pieknego shootera by Tomalas :D Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Mam do was ważne pytanie, zanim zaczne robić grę dalej. Ponieważ sam się nie mogę zdecydować. A więc tak: Zamiast postaci była kulka i wszystko było ok, sterowanie dobre podobało mi się. Ale gdy zamiast kulki wstawiłem ludzika. To klawisze zaczeły mi się mylić ,ponieważ sterowanie nie było zależne od direction i obojętnie w którą stronę jestem obrócony i tak ide w góre. I przy postaci jakoś tak mój mózg reaguje ,że jak nacisne do przodu to myslę ,że pojde w kierunku tam gdzie jestem zwrócony, a tu idzie mi w góre :P Ale to kwestia przyzwyczajenia. Zrobiłem więc drugie sterowanie dla porównania i proszę was o małe głosowanie (jak ktoś wogóle będzie głosował :P) Które sterowanie jest lepsze. STEROWANIA W obydówch wersjach poruszamy się klawiszami w,a,s,d Sterowanie numer 1 - plik: sterowanie.exe * proste poruszanie - postać porusza się w 8 kierunkach (góra,dół,lewo,prawo, i na skos we wszystkie keirunki) (W tym sterowaniu działa sprint - Klawisz Shift) (Prawie do końca dopracowane) Sterowanie numer 2 - plik: sterowanie2.exe * klaiwsze na boki - strafe przód, tył - zbliżenie do myszki, oddalenie. (Truno wytłumaczyć to sterowanie, musicie sami zobaczyć) (Nie działa w tym jeszcze sprint - niechciało mi się robić :P ) (Troszkę bugów) A więc jakie sterowanie wolicie, a może coś w nich poprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 A więc jakie sterowanie wolicie, a może coś w nich poprawić ? Z całą pewnością wykorzystaj sterowanie drugie. Jest ono bardzo realne. Oczywiście popraw niedociągnięcia, tj: * gdy szedłeś komandosem do przodu, a później chcesz iść w bok, to komandos idzie po skosie, * gdy komandos dojdzie do kursora myszki, to zaczyna kręcić się w kółko :blink: (domyślam się czym jest to spowodowane) Tak ogółem jest :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Pierwsze jest wygodniejsze jesli gra ma być szybką strzelanką =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Pierwsze jest wygodniejsze jesli gra ma być szybką strzelanką =) Nom, racja. Ale jeśli stawiasz na realizm to zastosuj drugą wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Sam się nie mogę zdecydować tylko ,że na 1 sterowanie poświęciłem trochę czasu. Chyba ,że zrobić pulchniejszą postać :P Bo kulką się dobrze sterowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Mógłbyś zrobić pulchniejszą postać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się