Skocz do zawartości

Obsługa dll


baca

Rekomendowane odpowiedzi

http://darkcult.gamedev.pl/kursy/apidll.html

(Wnioskuje po dziale w jakim umiesciles topic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sobie zrob, o ile wiem to nie ma nigdzie takiego gotowca. A poza tym to po co Ci komplikowac? w tym co dalem masz napisane jak ladowac procedury z dllki, jak je definiowac i ich uzywac. czego chciec wiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałeś DLLkę tak jak w tutku Tymona to:

DLLHEARER.h
#define import extern "C" __declspec(dllimport)
import TYPFUNKCJI nazwa_funkcji( typ_argumentu nazwa_zmiennej );
W JAKIMS PROGRAMIE:
#include"DLLHEADER.h"
nazwa_funkcji( "jestem" );

EDIT: a i zapomniałem, musisz dodać liba do linkera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj, baca, to Ty chcesz kod GML czy C++? bo sie juz pogubilem o co Ci dokladnie chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ci podalem co masz robic. a poza tym nie zrobisz od tak wlasnego GMa, dla tego nie komplikuj sobie zycia i zrob to tak jak sie zwyklo robic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...