baca Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Jeszcze jedno chciałem się was zapytać, jak zrobić ładowanie dll tak jak to robi game maker. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wszystko, co powinieneś wiedzieć o obsłudze DLLi w GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 http://darkcult.gamedev.pl/kursy/apidll.html (Wnioskuje po dziale w jakim umiesciles topic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ale mi chodziło o własne external_define, external_call, ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 to sobie zrob, o ile wiem to nie ma nigdzie takiego gotowca. A poza tym to po co Ci komplikowac? w tym co dalem masz napisane jak ladowac procedury z dllki, jak je definiowac i ich uzywac. czego chciec wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tylko, że to nie do game makera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Jak napisałeś DLLkę tak jak w tutku Tymona to: DLLHEARER.h #define import extern "C" __declspec(dllimport) import TYPFUNKCJI nazwa_funkcji( typ_argumentu nazwa_zmiennej ); W JAKIMS PROGRAMIE: #include"DLLHEADER.h" nazwa_funkcji( "jestem" ); EDIT: a i zapomniałem, musisz dodać liba do linkera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 czekaj, baca, to Ty chcesz kod GML czy C++? bo sie juz pogubilem o co Ci dokladnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wiem jak pisać ddl-ki i je importować, tylko mi jest potrzebne coś w stylu game makera. EDIT: c++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 No to Ci podalem co masz robic. a poza tym nie zrobisz od tak wlasnego GMa, dla tego nie komplikuj sobie zycia i zrob to tak jak sie zwyklo robic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Już dużo mi nie brakuje do własnego Game Makera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Skoro tak, to masz: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms682599(VS.85).aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się