Skocz do zawartości

Obrót primitywów


baca

Rekomendowane odpowiedzi

cos, sin lub lengthdiry.

 

np.

GML (Draw)
draw_triangle(x+lengthdir_x(20,angle),y+lengthdir_y(20,angle),x+lengthdir_x(20,angle+120),y+lengthdir_y(20,angle+120),x+lengthdir_x(20,angle+240),y+lengthdir_y(20,angle+240),0);

[przykład dla trójkąta, wiem, że chcesz czworokąty]

 

edit: Nie wiem, czy jeszcze jest na stronie, ale poszukaj przykładu "Gwiazda".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...