baca Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jak zrobić obrotowe prymitywy składające się z czterech punktów: (x,y)(x2,y)(x2,y2)(x, y2) coś w stylu obracanych spritów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 cos, sin lub lengthdiry. np. GML (Draw) draw_triangle(x+lengthdir_x(20,angle),y+lengthdir_y(20,angle),x+lengthdir_x(20,angle+120),y+lengthdir_y(20,angle+120),x+lengthdir_x(20,angle+240),y+lengthdir_y(20,angle+240),0); [przykład dla trójkąta, wiem, że chcesz czworokąty] edit: Nie wiem, czy jeszcze jest na stronie, ale poszukaj przykładu "Gwiazda". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się