Xarfron Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Cze hmm taki naprawdę prosty przykład, pocieniowania obiektów 3D, przy użyciu wbudowanego światła w gm, przykład nie skomplikowany a efekt całkiem fajny zwłaszcza przy bardziej rozbudowanych levelach. >>o tu<< example screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 fajne! Tylko czegoś mi tu brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 prościej się chyba nie da ;] ale efekt jest niezły ... dla początkujących się sprzyda;] 4/5 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Nie nazwałbym tego shaderem ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Shader ), ale jako taki pseudo-shader tak. 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Crackk, dupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 fajne! Tylko czegoś mi tu brak... czego ? Nie nazwałbym tego shaderem ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Shader ), ale jako taki pseudo-shader tak. 4/5. Z tego co się orientuje to, to nie jest pseudo shader, a bardzej basic shader. :P Crackk, dupa. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ori: brak Ci podłogi :) Przykład ładny. Ale do zrobienia nie trudny ;P 4/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak dla mnie jest to raczej standardowe oświetlenie, jakie oferuje D3D :) Przykład mało pomocny ;) BTW. Co do shaderów do GMa, przecież Snake napisał liba, który umożliwia dostanie się do interfejsu IDirect3DDevice8, dzięki czemu można pisać własne shadery ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak dla mnie jest to raczej standardowe oświetlenie, jakie oferuje D3D :) Przykład mało pomocny ;) BTW. Co do shaderów do GMa, przecież Snake napisał liba, który umożliwia dostanie się do interfejsu IDirect3DDevice8, dzięki czemu można pisać własne shadery ;) Heh, nawet chciałem użyć tego liba, tylko jest ta licencja... ( coś tam, że będę musiał udostępniać kod źródłowy :/... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak dla mnie jest to raczej standardowe oświetlenie, jakie oferuje D3D :) Przykład mało pomocny ;) BTW. Co do shaderów do GMa, przecież Snake napisał liba, który umożliwia dostanie się do interfejsu IDirect3DDevice8, dzięki czemu można pisać własne shadery ;) I co jest prostsze bawić się w liby z directem, czy wrzucić kilka linijek kodu do steps ? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 I co jest prostsze bawić się w liby z directem, czy wrzucić kilka linijek kodu do steps ? <_<Teraz udowodniłeś to, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem: BTW. Co do shaderów do GMa, przecież Snake napisał liba, który umożliwia dostanie się do interfejsu IDirect3DDevice8, dzięki czemu można pisać własne shadery ;) I na 2, albo nawet 3 banki nie zrobisz takich efektów jakie oferują shadery w stepie <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Hmm zrozumiałem go dobrze napisał że: mój shader jest raczej standardowy, daa dlatego w poście dodałem że to bardziej basic shader :P no i dodał że , snake napisał liba co umożliwia korzystanie z interfejsu Idirect3DDevice8 co pozwala na pisanie własnych shaderów . tylko że już od samego czytania wygląda to bardziej skomplikowanie, od mojego przykładu, więc nie wiem do czego pijesz ? nie wspominając już o licencji o której sam już żeś napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się