PoxiPol Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Otóż Nikas zauważywszy że w jego gra jest trochę pusta i monotonna, chce ja ożywić. Potrzebuje on jednak pomysłów które nie są zbyt trudne do zrealizowania. Był by wam bardzo wdzięczny za pomoc : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 umysłowo chore mutanty aliensów z oddalonych czeluści WC, zamiast w usta czasami wpinają się w d... no wiecie o co mi chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 pistolet :o napady na banki, kradnięcie psów, kotów itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Nie chodzilo o dodawanie minigier, tylko dodatkow w gameplayu, np bonusy, jakies urozmaicenia poza kamyczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Gołe baby. A tak w ogóle co to za gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zróbmy z tego rpg... Mamy własne inventory, w którym trzymamy apteczki/jakieś klucze/monety, jak i... kamienie. Kamieni mamy ograniczoną ilość, kupujemy je w sklepie za monety, bądź znajdować gdzieś w grze. Możemy również kupować lepsze rodzaje kamieni, takie, które zadają przeciwnikowi większe szkody, albo dalej latają, nie są tak bardzo znoszone przez wiatr. Ciągnąc ten motyw, to nasz bohater mógłby nie rzucać jedynie kamieniami, a jeszcze posiadać powiedzmy łuk, który albo kosztuje dużo forsy, albo musi go zdobyć na jakimś etapie. Istniały by równe rodzaje strzał, zwykłe, jakieś mocniejsze, takie palące się... Z rozwojem fabuły gracz zdobywał by coraz to piękniejsze rodzaje broni. Jeszcze taki szczególik, że kamienie powinny choć trochę odpychać przeciwnika. Trochę urozmaiciło by to grę, nie była by to kolejna nudna platformówka... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Może być takie coś że są na poziomie trzy jakieś obiekty w różnych kolorach. I jak wszystkie zbierzemy to dostajemy chwilowo, albo do końca lvlu jakiegoś powera jednego z trzech możliwych zależnie od tego który kolor zebraliśmy jako ostatni. To by wymagało od gracza chociaż chwili zastanowienia się żeby na przykład jeden kolorek opuścić i później do niego wrócić by go zdobyć jako ostatni :) Kiedyś zrobiłem takie coś w jednej platformówce, która się nie ukazała. To było bardzo dawno, ale pomysł mi się podobał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Szczegóły! Duzo fajnych szczegolow, np jakies paczuszki do rozbicia czy cos w tym stylu, duuzo bonusow na jakas predkosc na pare sek, wyzsze skoki i tego typu duperele. Wtedy gra jest wiele ciekawsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Dokładnie, szczegóły! Coś, na co nikt uwagi nie zwraca ma wpływ na to, jak odbiera się grę. Np. w menu jak się pojawiają opcję, to nie rób prostych efektów w stylu zmiana kanału alpha, czy miganie. Wymyśl coś bardziej oryginalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Może coś takiego jak tryby niewidzialności,adrenaliny. Tryb skradania,np.że wróg nie może cię zauważyć,chowasz się za drezwami,skałami itp. Więcej do myślenia:przesuwanie skał w odpowiednie miejsce,dźwigni itp.W tym jakieś ukryte bonusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Właśnie, nie ma nawet w tej grze czegoś tak oczywistego jak przesuwanie kamieni :P Jakieś zagadki logiczne al'a Tomb Raider na pewno by nie zaszkodziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Otóż Nikas zauważywszy że w jego gra jest trochę pusta i monotonna, Wpierw polecam przeczytać mojego komenta w gameplayu Nikasa - ja mu to powiedziałem _^_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Cos ala ice tower : Room jest szeroki i baaaardzo wysoki. Portale beda przenosily gracza na inny x,y , a jesli sie spadnie to bzium od nowa . Pozdro800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Chcailem powiedziec brawo : D Zmotywowaliscie Nikasa i ten robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się