Crackkk-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witajcie, napisałem jeszcze car example, by zachęcić Was, do użycia mojego silnika :) https://gmclan.org/up3535_4_car.html Strzałka w prawo - gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Słaba coś ta fizyke tego samochodu ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Słaba coś ta fizyke tego samochodu ;D:P, silnik jest w fazie testów, w następnej wersji będą funkcje łączące i tkz. body ( też kółka :D ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Samochodzik powinnien się z górki staczać, a on się zatrzymuje, hmm coś za wolno spada także ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Samochodzik powinnien się z górki staczać, a on się zatrzymuje, hmm coś za wolno spada także ;PSpadanie można se ustawić wedle uznania: GML (CarStep) ....... k1y += 5; // ---->> tutaj :D k2y += 5; // ---->> i tutaj if ( keyboard_check( vk_right ) ) { //k1x += 10; // a tutaj napęd na drugie kółko;P k2x += 10; cx += 10; kdir -= 10; } ....... A się zatrzymuje przez te kółka, w następnej wersji dzięki body będzie można to naprawić ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Spróbujcie dać sobie coś takiego w STEP samochodu : GML QuadObjectGlueForced( kolo1, kolo2, 150 ); QuadObjectGlueForced( car, kolo1, 90 ); QuadObjectGlueForced( car, kolo2, 90 ); k1x = QuadObjectGetX( kolo1 ); k1y = QuadObjectGetY( kolo1 ); k2x = QuadObjectGetX( kolo2 ); k2y = QuadObjectGetY( kolo2 ); cx = QuadObjectGetX( car ); cy = QuadObjectGetY( car ); k1y += 5; k2y += 5; if ( keyboard_check( vk_right ) ) { //k1x += 10; k2x += 10; cx += 10; kdir -= 10; } if ( keyboard_check( vk_left) ) { //k1x += 10; k2x -= 10; cx -= 10; kdir += 10; } QuadObjectSetPos( car, cx, cy ); QuadObjectSetPos( kolo1, k1x, k1y ); QuadObjectSetPos( kolo2, k2x, k2y ); x = cx; y = cy; Ogólnie spoko ale musisz jeszcze popracować nad silnikiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 nie widziałem, że to jest takie proste w użyciu :D fajne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzięki za dobrą opinię :). Tworzę ten silnik, tak by był prosty, ponieważ większość silników fizycznych ma maaaaaaassssęęęęęę skryptów i niepotrzebnych argumentów. Prace trwają ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Ale jedno przyznać musze, dobry postep zrobiłeś Crack ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Hmmm... Daj EXE bo mi nie działa :( Ale wygląda ciekawie :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Mało to realistyczne, przydałyby się jakieś przyszybszanie i zwalnianie oraz normalna grawitacja. i tak jest ok, widać postępy, jak napisał Kofel 8/10->4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Hmmm... Daj EXE bo mi nie działa :( Ale wygląda ciekawie :3 Jak to nie działa, a wygląda ciekawie, skoro nie widziałeś? hm? Jaki błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się