Roki Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jak zrobic if global.weapon=1 draw_text tu nazwa broni i else if global.weapon=2 draw_text tu nazwa broni A takze if global.umiejetnosc=1 to nas teleportuje na pozycje myszy, ale nie moze byc dalej niz 50 ??????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 GML if global.weapon=1 draw_text(x, y, nazwa_broni) else if global.weapon=2 draw_text(x, y, nazwa_broni); if global.umiejetnosc=1 { obiekt.x = window_mouse_get_x(); obiekt.y = window_mouse_get_y(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Ale ta umiejtnosc ma przenosic max odleglosc 50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Że niby jak 50 ?? Doprecyzuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 No max odleglosc to 50, hmmm... if (distance_to_object(o_player)>50) ???Cos takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Dodaj warunek: GML if global.weapon=1 {draw_text(x, y, nazwa_broni)} if global.umiejetnosc=1 and distance_to_point(mouse_x,mouse_y)<=50 { obiekt.x = window_mouse_get_x(); obiekt.y = window_mouse_get_y(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Hmm...to dziala ale powstal kolejny problem mianowicie, mysz jest za wolna, wale LPM zdala od gracz, a potem przy graczu, a jego teleportuje w pozycje gdzie kliknalem pierwszy raz ... EDIT, za mysza lazi o_celownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 GML if global.weapon=1 {draw_text(x, y, nazwa_broni)} if global.umiejetnosc=1 and distance_to_point(mouse_x,mouse_y)<=50 { obiekt.x = mouse_x obiekt.y = mouse_y } A teraz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Dzieki, teraz dziala! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Nauczcie się robić poprawne warunki, == nie =. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 = zarówno jak i == jest poprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Nie ma to jak robić problem z niczego, co nie Kofel ? Kod jest dobry, działa, ale nie, ty i tak musiałeś dać swoje 2 grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się