Skocz do zawartości

Mysz,strzały itd.


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje czegoś takiego że mog strzelać klikając lewy myszy i przeładowywać prawym myszy, ale strzelać mogę na odległość 50(a po zebraniu rzeczy, na odległość 100), nabój leci w strone myszy, a kolizje z wrogiem sam ustawie :P

Proszę bez zarejestrowanej, jak można przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładu nie można. Musisz sprawdzać, czy dystans jest większy niż zmienna, która przechowuje aktualną wartość dystansu.

GML
/*zmienna, przechowująca aktualną wartość dystansu*/ global.dist=50
i to w CREATE. Następnie zwiększamy dystans w kolizji z obiektem, który zwiększa wartość dystansu :

GML (39KOLIZJA Z OBIEKTEM39)
global.dist+=50/*dodajemy 50 do wartości dystansu*/

aż wreszcie sprawdzamy, czy można czy nie :)

GML
if distance_to_object(/*obiekt, który tworzy się po kliknięciu LPM, ale o tym później*/_control) >/*jest większy niż*/ global.dist /*twoja zmienna*/

{

//akcja

}

else /*inaczej*/

{

move_towards_point(_control.x,_control.y,4/*speed*/)

}

A teraz o obiekcie _control :

Jest to obiekt, który za pomocą kodu

GML
instance_create(mouse_x,mouse_y,_strzała)
należy stworzyć tam gdzie kliknie się myszką, w evencie MOUSE GLOBAL LEFT. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...