Roki Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No więc potrzebuje przykład na hp nad wrogiem(a mam ich kilka, mimo iż to ten sam object), a drugi przykład na to żeby player z nim walczył i zdobywał poziomy. Tylko proszę o przykład bo dopiero zaczynam przygode z GM :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=110 szukanie nie boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Dobre, ale to nie to, chce aby jak sie atakuje pokazywał się pasek HP, zapomniałem dodać bez pro. A level stąd są dobre, atak gracza ma wynosic 2 a wroga 1-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 to zrób zmienną hp u gracza i rysuj (draw_healthbar) a z tym atakowaniem to sobie zrob np przy ataku gracza wroga: wrog.hp-=2 a przy atakowaniu wroga gracza: gracz.hp-=choose(1,2,3) lub gracz.hp-=round(random(3)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Nie draw_healthbar tylko draw_rectangle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A czemu ma rysować prostokąt a nie gotowy pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A ktoś mi da przykład? @EDIT:Już mam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 @Bedi a bo draw_healthbar rysuje pasek w oparciu o zmienną globalną health, a każdy 'potfur' ma mieć oddzielnie życie, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 @Bedi a bo draw_healthbar rysuje pasek w oparciu o zmienną globalną health, a każdy 'potfur' ma mieć oddzielnie życie, nie? To rysuje pasek dowolnej zmiennej podanej jako argument. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi