Kudłaty Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Na wstępie witam wszystkich :rolleyes: ,a teraz do rzeczy: Kiedy postać porusza się "klatkuje" i nie ma płynności.Zauważyłem,że dzieje się tak,kiedy sprite jest ruchomy.Przy zwykłym jedno klatkowym obrazku porusza się normalnie.To mój kod na zmianę sprite: GML if (keyboard_check(vk_left)) {sprite_index=duck_left} if (keyboard_check(vk_right)) {sprite_index=duck_right} Proszę o pomoc,pozdrawiam ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 hmm, widocznie z animacją jest coś nie tak, bo kod nie ma wpływu na pozycję jak widać, więc nie powinno też skakać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Wejdź w edycję sprita i strzałeczkami sobie sprawdź kolejne klatki. Zobacz czy nic nie przeskakuje. Jak przeskakuje to wejdź w Edit Sprite i ustaw wszystkie klatki odpowiednio. Bo to musi być coś z animacją nie tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudłaty Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 faktycznie,zmieniłem na inny obrazek i porusza się płynnie.Da się jakoś zmienić,żeby z tamtą animacją,postać nie klatkowała? EDIT: Wejdź w edycję sprita i strzałeczkami sobie sprawdź kolejne klatki. Zobacz czy nic nie przeskakuje. Jak przeskakuje to wejdź w Edit Sprite i ustaw wszystkie klatki odpowiednio. Bo to musi być coś z animacją nie tak tongue2.gif nie przeskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Pokaż plik. Tylko nie w gmk! :D EDIT: WIEM! A może animacja jest tak zrobiona że na którejś klatce sprite wbija się w ziemię. Spróbuj ustawić nieanimowaną maskę obiektowi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudłaty Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Pokaż plik. Tylko nie w gmk! :D http://www.sendspace.pl/file/uGM4FldR/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 image_speed=0.4; a żeby się nie wbijała w platformę zrób zmienną ok ustaw i przed dym warunek kolizji dołu sprintu na true if (ok=true){/*bleble*/}else{speed=0;} trochę się pogmatwałem w własnym poście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Pliku nie pobiorę. Strona ładuje się 10 minut więc mi się odechciało. Wrzuć na GMClanowy Uploader. I czy próbowałeś już tak jak mówiłem dać obiektowi maskę? :P A ty Dawka tak żeś to napisał, że nie mam pojęcia co napisałeś, ale chyba nic mądrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudłaty Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 I czy próbowałeś już tak jak mówiłem dać obiektowi maskę? :P A ty Dawka tak żeś to napisał, że nie mam pojęcia co napisałeś, ale chyba nic mądrego. Nie zauważyłem twojego edita,ustawiłem maskę i jest git!Dzięki :thumbsup: EDIT: No to grę wrzucę jak ją skończę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się