Kofel Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No to wygląda na to że tekstura się ładuje. Wiec w czym problem? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No to wygląda na to że tekstura się ładuje. Wiec w czym problem? :> Nie wiem, a z całego kodu wam się wyspowiadałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Czyli że funkcja "auxDIBImageLoad" zwróciła wskaźnik na teksturę Nie wiem czy teksturowanie OGL jest jak w D3D, ale czy w vertexach nie powinno się ustawiać UV teksturom? ( A czy wo gulę je ustawiłeś? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Tak czytam te Wasze posty, że aż musze odpisać. Wyswietlanie tekstury powinno wyglądać mniej więcej tak: glPushMatrix(); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, ID_TEXTURY); glTranslatef(0.0f,0.0f,-0.1f); glColor3f(1.0f,1.0f,1.0f); glBegin(GL_QUADS); glTexCoord2d(0.0f, 0.0f); glVertex2f(-1.0f, 1.0f); glTexCoord2d(1.0f, 0.0f); glVertex2f(1.0f, 1.0f); glTexCoord2d(1.0f, 1.0f); glVertex2f(1.0f, -1.0f); glTexCoord2d(0.0f, 1.0f); glVertex2f(-1.0f, -1.0f); glEnd(); glPopMatrix(); Oczywiście wcześniej musisz mieć: glEnable(GL_TEXTURE_2D); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 @UP: No wreszcie wybawiciel, a nie pseudo programiści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi