kubal09 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jak zrobic bijatyke? TNZ. 2 stickmany (kierowane przez 2 graczy) nawalają się (np. przycisk O to kopniak a przycisk P to walnięcie ręką) i żeby było ich życie. Proszę o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jeśli się nie mylę to na stronie głównej jest gdzieś przykład, a jak nie będzie to jeszcze w wyszukiwarce wpisz "stick' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 nic nie ma :/ da ktoś kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nikt za ciebie gry nie zrobi. Musisz sam pogłówkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Taaa ale niewiem jaki to ma byc kod :mellow: Jak bym wiedział od czego zacząc to bym zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Taaa ale niewiem jaki to ma byc kod :mellow: Sam musisz go napisać :mellow: EDIT: Dobra, już nie będę karmił trolla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ok widzę że sam sobie musze poradzic więc topic do zamknięcia @Grabarz - Bez komentarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Zrobić animacje kopniaka i walenia ręką ( ?? ) potem odtwarzać te animacje po wciśnięciu klawisza. Jeśli nastąpi to podczas kolizji z przeciwnikiem odejmujesz hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGteen Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 stickman1 GML if place_meeting(x,y,stickman2) and keyboard_check(ord('O')) { other.hp-=10 sprite_index=stickman1_attack } else { sprite_index=stickman1_stoi } i w drugim tak samo na wzor tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jak jesteś początkującym to użyj klocków :jezor: sam ich używałem :) , a potem przejdź na kod (GML). Więcej tutaj będziesz miał: Dokumentacja - Język GML :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 kubal09 jak chcesz, mogę ci zrobić przykład.. napisz na pm jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Marca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ta ktoś ci zrobi gre, pójdziesz na informe i nauczyciel ci wstawi 6. Brawo za pomysł, ale podpowiem, że nie zrobisz nawet najgorszej gry w 15 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Heh dzięki za wszystko :thumbsup: Zrobiłem już jakieś kombosy itp :thumbsup: Topic do zamknięcia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Patrząc na kod MarioGteen, to on nie ma żadnego sensu :/ Po 1. Jeżeli ten kod wstawiamy w event "collision object", to po cholerę sprawdzamy powtórnie czy kolidujemy z obiektem? Po 2. Jeśli jednak ma być w step, to "other" dlaczego się tu znalazło? Po 3. Patrz, punkt 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 GML if place_meeting(x,y,stickman2) and keyboard_check(ord('O')) { stickman1.hp-=10 sprite_index=stickman1_attack } else { sprite_index=stickman1_stoi } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Prosze: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=16806 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się