Skocz do zawartości

Miernik haseł


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem sobie miernik haseł, tylko że napis nie pokazuje się.

Oto kod:

Create:

GML
show_message('Miernik trudnosci hasel By Mazo')

cykacz=0

pos=0

litera=''

com=''

haslo=get_string('Podaj haslo:','')

litery=string_length(string_letters(haslo))

liczby=string_length(string_digits(haslo))

znaki=string_length(string_lettersdigits(haslo))

pktuz=litery*3+znaki*4+liczby*2

pkt=0

if pktuz>100 then pktuz=100

if pktuz<=10 then com='Tego w ogole nie mozna haslem nazwac!'

if pktuz>10 and pktuz<=20 then com='To haslo jest beznadziejne!'

if pktuz>20 and pktuz<=30 then com='Slabe'

if pktuz>30 and pktuz<=40 then com='Ehh.. cienkie, ale przejdzie.'

if pktuz>40 and pktuz<=50 then com='Da rade.'

if pktuz>50 and pktuz<=60 then com='Moze byc'

if pktuz>60 and pktuz<=70 then com='Calkiem calkiem!'

if pktuz>70 and pktuz<=80 then com='Twarde haslo!!'

if pktuz>80 and pktuz<=90 then com='Bez hackowania nikt nie odgadnie! Extra!'

if pktuz>90 then com='Super mocne haslo! Nie ma szans na odgadniecie!'

jedz=1

drawcom=''

dlug=string_length(com)

Step:

GML
if jedz=1

{

pkt+=0.5

if pkt=pktuz

{

jedz=0

cykacz=1

}

}

if cykacz=1

{

cykacz=0

alarm[0]=0

}

Alarm 0:

GML
if pos<dlug

{

pos+=1

litera=string_char_at(com,pos)

drawcom+=string(litera)

if litera=' '

{

}

else

{

sound_play(pyki)

}

alarm[0]=10

}

Draw:

GML
draw_healthbar(0,0,200,40,pkt,c_white,c_red,c_lime,0,1,1)

draw_set_color(c_white)

draw_text(0,50,drawcom)

 

Program polega na tym ze sie wpisuje haslo on oblicza ilosc liter, znakow i liczb i je sobie mnozy i dodaje i wychodzi zmienna pktuz (punkty uzyskane). zmienna pkt ma sie powiekszac az dojdzie do pktuz i wtedy ladowanie na pasku zatrzyma się, a po tym co 10 'czasu' ma sie pojawiac kolejna literka ze zmiennej com. Czemu się nie pojawia? W tym programie juz mam taki syf ze nie moge sie połapac co zle zrobilem, albo o czym zapomnialem więc pisze tu.

 

Z gory thx

 

Edit: Jakbyco to tło rooma jest czarne dlatego draw_set_color(c_white)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pojawi się literka bo alarm nie ma się jak wykonać - jest zapętlany co step i nigdy nie dojdzie do 0.

=> zmienna drawcom cały czas jest równa ' '.

 

zamień to:

if cykacz=1

{

cykacz=0

alarm[0]=0

}

na :

GML
if ( cykacz = true and alarm[ 0 ] = -1 )

{

cykacz = 0

alarm[ 0 ] = 10

}

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...