Dawka83 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Więc tak mam sobie oto taki kodzik: GML draw_sprite(spr_ognisko1,1,view_xview+173,view_yview+16); I chcę aby gdy się kliknie tego namalowano sprita następowała jakaś akcja... Tylko nie wiem jak to zrobić, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Metoda najprostsza: 1. Ustaw ten sprite jako głowny sprite obiektu, lub jako maskę. 2. W draw zrób tak: GML x = view_xview[0]+173; y = view_yview[0]+16; draw_sprite(spr_index,1,x,y); 3. Dodaj zdarzenie Mouse Button Pressed (Prawy lub lewy, jaki tam potrzebujesz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Już dawno bym tak zrobił tylko że to jest takie jakby menu budynków... I kardy(około 7) sprite jest rysowany przez jeden obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 no dobrze, przez jeden obiekt, ale co za problem ustwić różne sprite index ? np. tak: GML a = instance_create(budynek,x,y); a.sprite_index = wiezowiec; a = instance_create(budynek,x,y); a.sprite_index = parking; a = instance_create(budynek,x,y); a.sprite_index = most; te same obiekty, a jednak różne Sprity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się