Nightmaer Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam. Co zrobić żeby po zniszczeniu klocka wypadał z niego losowy bonus jak w arkanoidzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 w game makerze jest nawet do tego specjalny klocek ;] a jezeli ci nie pasuje to : create klocka: GML bonus=round(random(x)); x- liczba, np ile ma byc roznych bonusow kolizja klocka z kulka: GML if bonus=0 then instance_create(x,y,obiekt); if bonus=1 then ...... . . . . . instance_destroy(); itd; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 w evencie destroy: GML (Destroy) instance_create( x, y, choose( obj_1, obj_2, ... ) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 A jak moge zrobić, żeby nie wypadały ze wszystkich klocków?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 pokombinuj z wartościami true i false przy zniszczeniu losuj true albo false jezeli jest true to wypada bonus jezeli nie to nie wypada proste :D EDIT: CREATE: GML varible=true DESTROY KLOCKA: GML varible=choose(true,false) <-- jeżeli dasz tutaj więcej false to będzie wypadać zadziej;] if varible=true { instance_create( x, y, choose( obj_1, obj_2, ... ) ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 w sumie to nie mój temat ale też poszukuje podobnego skryptu, więc dziękuje OriPL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 nie można prościej?: GML if ( choose( true , false )) { instance_create( x, y, choose( obj_1, obj_2, ... ) ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Działa idealnie dzięki chłopaki :P A da rade jeszce tyl;ko skrypt zeby dało następną planszę po rozwaleniu wszeytkich klocków?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 GML if instance_number(obj)=<0 { room_goto_next() //idz do next room lub room_goto(room) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 FATAL ERROR in action number 1 of Begin Step Event for object SOLID: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: if instance_number(white)=<0 at position 27: Unexpected symbol in expression. Cos jest źle?? Wstawiłem to w... e jest u góry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 if instance_number(white)=<0 to jest twoja nazwa obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 chodzi o to, że ma być <= a nie =<. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmaer Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 a... Hehe no racja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się