Skocz do zawartości

różyczka z mario


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

GML
move =0; // kod w create

alarm[0]=60;

 

GML
move=1 //kod w alarm 0

if move=2 move=0;

alarm[0]=120;

 

GML
if move=0

{

if y>ystart + sprite_height y+=2 //kod w sptep

}

if move=1

{

if y>ystart y_=2;

}

 

 

gdzie jest błąd bo to miała być różyczka z Mario wysuwająca się z rury ale się nie wysuwa gdzie popełniłem błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się analizować kodu (byś napisać co chcesz, aby znaczyło move=0, 1 i 2), ale mogę powiedzieć tyle, że zmienne move NIGDY nie wyniesie wartości 2.

A więc kawałem kodu z alarmie jest niepotrzebny... :P

 

Lepiej opisz problem i poproś oo jego rozwiązanie, a nie dajesz nam kod do naprawy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...