Skovv Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Siema.Mam takie noobsie pytanko:Jak zrobić chodzenie i strzelanie w 4 strony w grze top-down? jeśli player odwrocony wlewo tow lewo strzela itp...Nie wiem bonigdy takiego nie robiłem.Nie było mi potrzebne. Z góry thx :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Było tysiące razy... strzał musisz ustawić podług kierunku sprita. Jeżeli sprite odwróci się o 45* to kierunek strzału też musi się obrócić o 45*, direction(); popróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 hmm jesli robisz obracanie na direction to wystarczy ze pociskowi przypiszesz direction playera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Można przykład? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 kula CREATE : direction = player.direction; speed = 10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 o wlasnie tez nie wiedzialem jak to zrobic thx hunter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 aha ;] Thx xD mam chodzenie jak zwykle: GML if keyboard_check(vk_up) { y-=5 direction=90 } if keyboard_check(vk_down) { y+=5 direction=270 } if keyboard_check(vk_left) { x-=5 direction=180 } if keyboard_check(vk_right) { x+=5 direction=0 } i jak zrobić żeby na ukos nie chodził? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 GML if keyboard_check(vk_up) { speed = 3; direction=90 } if keyboard_check(vk_down) { speed = 3; direction=270 } if keyboard_check(vk_left) { speed = 3; direction=180 } if keyboard_check(vk_right) { speed = 3; direction=0 } Nie x i y tylko speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 na tobym niewpadl :] dziex POŁĄCZONO : hehe troche nie chamuje xD EDIT:Spoko juz zrobilem Nie dublepostuj! Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 else między warunkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja dalem: if any kay released to speed=0 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się