XxMichałxX Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Jak zrobić zeby coś się działo co jakiś czas np. co pięć sekund player.hp+=1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 użyj alarmu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A jak chcesz czas ustalić jako sekundy to: room_speed*ilosc_sekund np.: room_speed*5 (czytaj 5 sek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no ale jak tych alarmów użyć? alarm[20]=player.hp+=1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Nie, dajesz w create obiektu: alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund; Robisz w tym samym obiekcie event alarm0 i w nim dajesz: player.hp+=1; alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund; // (zeby znowu powtorzylo akcje w alarmie za ilosc_sekund) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 wywołujesz alarm przez alarm[ 0 ] = 30 //jedna sekunda potem dodajesz event alarm0 i kod z niego zostanie wykonany po tej jednej sekundzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się