Skocz do zawartości

Next room


ComeX

Rekomendowane odpowiedzi

No parent i na zmiennych daj sume kulek które są w roomie, i przy każdej daj minus global.kulka -=1., i dodaj jeszcze if global.kulka =0 { room_goto_next();}

 

No kiego grzyba to wszystko? Po prostu instance_numer(parent);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz że on wie co zrobić z tym instance_numer(parent), ? Szczerze ja nie wiem, i wydaje mi się że on też nie wie... :]

 

A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_togo_next. proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boro Casso widziałeś kiedyś -1 obiektów? biggrin.gif

No no w sumie masz racje, tak z przyzwyczajenia machnąłem.

 

a jeżeli jest 6 rodzai kul ???

GML
if (instance_number(kulka1)=0 and instance_number(kulka2)=0 and instance_number(kulka3)=0) room_goto_next();
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_togo_next. proste

 

tylko po kiego robic nie potrzebne zmienne skorojest w gm'ie do takiego czegos funkcje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz że on wie co zrobić z tym instance_numer(parent), ?

było to już dużo razy tłumaczone. I jest to proste jak budowa cepa. :)

 

A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty

co najwyżej dłuższy.

 

proszę bardzo, tutaj wszystko wytłumaczone o parentach, po wpisaniu w wyszukiwarce : "parent" : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...5&hl=parent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_goto_next. proste

A ha... spróbuje i ja...(nawet nie czuje, gdy sobie rymuje xD)

 

A tak na poważnie to dobry sposób, ale nie fachowy, a ja nie znosze zmiennych, bo co ich użyje, to błąd, a jak dobrze, to błąd w czym innym... ale zaczynam już to rozumieć.

 

Tak można zrobić, bo to działa  :thumbsup: ale ja chyba tego sposobu nie użyje...

 

EDIT:Poprawiłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się zdarza takie coś jak kopiuje.

Włącz jakiś inny normalny skrypt, wyłącz i wtedy włącz ten to będziesz widział te durne znaczki.

A jak nie to skasuj cały klocek i go od nowa wrzuć i przepisz kod ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...