ComeX Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jak zrobić żeby po kliknięciu na wszystkie objecty poszło do next room ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie rozumiem pytania. Proszę rozwiń je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jak klikam na kulke ona znika jak znikną wszystkie go to next room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 o ile pamiętam jest taki przykład na stronie głównej nazywa sie punkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 GML if instance_number(kulka)<=0 room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 kula: creat: liczba=(ilość kuli w roomie) destroy: liczba-=1 step if liczba=0 { room_to_go(room2) } powinno być dobrze aczkolwiek pisze z pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 a jeżeli jest 6 rodzai kul ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 to daj im parenta ;) E: if instance_number(kulka)<=0 room_goto_next();Boro Casso widziałeś kiedyś -1 obiektów? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No parent i na zmiennych daj sume kulek które są w roomie, i przy każdej daj minus global.kulka -=1., i dodaj jeszcze if global.kulka =0 { room_goto_next();} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No parent i na zmiennych daj sume kulek które są w roomie, i przy każdej daj minus global.kulka -=1., i dodaj jeszcze if global.kulka =0 { room_goto_next();} No kiego grzyba to wszystko? Po prostu instance_numer(parent); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 I myślisz że on wie co zrobić z tym instance_numer(parent), ? Szczerze ja nie wiem, i wydaje mi się że on też nie wie... :] A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_togo_next. proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Boro Casso widziałeś kiedyś -1 obiektów? biggrin.gif No no w sumie masz racje, tak z przyzwyczajenia machnąłem. a jeżeli jest 6 rodzai kul ??? GML if (instance_number(kulka1)=0 and instance_number(kulka2)=0 and instance_number(kulka3)=0) room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_togo_next. proste tylko po kiego robic nie potrzebne zmienne skorojest w gm'ie do takiego czegos funkcje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 I myślisz że on wie co zrobić z tym instance_numer(parent), ? było to już dużo razy tłumaczone. I jest to proste jak budowa cepa. :) A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty co najwyżej dłuższy. proszę bardzo, tutaj wszystko wytłumaczone o parentach, po wpisaniu w wyszukiwarce : "parent" : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...5&hl=parent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZG Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A mój sposób na zmiennych wydaje mi się że jest prosty. z kliknięciem na każdą kulkę, odejmuje od zmiennej 1, i gdy zmienna równa się zero (zmiena=0) room_goto_next. proste A ha... spróbuje i ja...(nawet nie czuje, gdy sobie rymuje xD) A tak na poważnie to dobry sposób, ale nie fachowy, a ja nie znosze zmiennych, bo co ich użyje, to błąd, a jak dobrze, to błąd w czym innym... ale zaczynam już to rozumieć. Tak można zrobić, bo to działa :thumbsup: ale ja chyba tego sposobu nie użyje... EDIT:Poprawiłeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 wiecie co zrobię trochę to inaczej aczkolwiek jak kliknę na kulkę odradza się ona w losowym miejscu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 instance_create(round(random(room_width)),round(random(room_height)),obj) oczywiscie przy kliknieciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 wypas mam błenda :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Tresc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ęłęóinstance_create(round(random(room_width)),round(random(room_height)),object2 ) at position 1 unexcepted symbol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ęłęóinstance_create(round(random(room_width)),round(random(room_height)),object2 ) CO to jest oO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 no właśnie też bym chciał wiedzieć to jest normalnie nie widoczne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A masz to tylko w bledzie czy w kodzie tez ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 no właśnie tylko w błędzie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 skasuj skrypt i przepisz wszystko sam, a nie copy, paste :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 powiem szczerze że już tk próbowałem i to samo miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Mnie też się zdarza takie coś jak kopiuje. Włącz jakiś inny normalny skrypt, wyłącz i wtedy włącz ten to będziesz widział te durne znaczki. A jak nie to skasuj cały klocek i go od nowa wrzuć i przepisz kod ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 w tym kodzie gdzieś jest błąd coś tam 76 , albo ( unexcepted instance_create(round(random(room_width)),round(random(room_height)),object2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 zamknij nawias na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 a gdzie nawias na koncu ? @edit Ehh misiek szybszy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się